Music Tip #03

Banner

Ik heb sinds twee weken non-stop een nieuw album opstaan, die ik maar al te graag met jullie wil delen. Vandaar dat ik weer een music tip heb! ;)

Op 25 maart kwam het album van Re:Freshed Orchestra uit en sindsdien luister ik alleen maar naar dit album via Spotify. Afgelopen maandag was dan eindelijk de album release en heb ik het album nu echt in mijn collectie. Aangezien het optreden zo ontzettend gaaf was en ik het album echt een aanrader vind besteed ik hier wat aandacht aan.

Re:Freshed Orchestra is een Rotterdamse band met verschillende muziek invloeden. Zo zijn er klassiek geschoolde musici, maar ook muzikanten uit de soul en hiphop scene. Kortom Re:Freshed Orchestra is heel divers en zeker de moeite waard om eens naar te luisteren.

Vind je deze nummers nou gaaf check dan zeker eens het album op Spotify of iTunes!

xox
Anneleen

Geef een reactie

