Music Tip #02

Banner

Een muziek tip voor jullie, die eigenlijk geen introductie meer nodig heeft denk ik. Als ik zeg Zayn Malik weet iedereen wel over wie ik het heb, of niet? De beruchte Zayn die One Direction verliet en aan zijn eigen solo carrière ging werken. Begin januari maakte hij bekend dat zijn eerste song op 29 januari zou uitkomen en om eerlijk te zijn had ik enorm veel moeite om mijn geduld te bewaren tot die ene beruchte dag.

Voor mensen die mij al een aantal jaar kennen is het algemeen bekend dat ik toen een grote One Direction fan was en Zayn mijn all time favorite was. Nu is het One Direction tijdperk bij mij allang voorbij en is het eigenlijk alleen nog maar mijn guilty pleasure als het gaat om muziek. Toch voelde ik me afgelopen maand weer even zoals toen. Ik was toch wel heel erg nieuwsgierig geworden naar Zayn’s solo werk en toen het 29 januari was dan ook het eerste wat ik die dag deed op YouTube kijken of het nummer er al was.

1
© Billboard.com

En wauw, Zayn heeft inmiddels een dikke hit te pakken met zijn eerste solo song genaamd ‘PillowTalk’. Het nummer staat in Engeland en Amerika al een dikke tijd op nummer één in de hitlijsten en inmiddels veroverd Zayn ook andere landen. En eerlijk is eerlijk, ik ben ook verkocht! Na de eerste keer dat ik het nummer hoorde had ik hem al op mijn iPod gezet, sindsdien staat die bijna non stop op replay. Ik vind het nummer erg gaaf en hoor hier ook een totaal andere kant van Zayn in, een kant die ik veel beter bij hem vind passen dan One Direction.

Ik ben heel erg benieuwd wat jullie van Zayn zijn eerste solo song vinden!

xox
Anneleen

Geef een reactie

