New In: 7bis Foxy Bracelet

banner

De laatste tijd vind ik al die geometrische dingen erg mooi. Van prints tot aan sieraden, ik ben fan! Een tijdje geleden kwam ik dan ook een heel leuk sieraden merk tegen genaamd 7bis. Dit is een Frans merk die hele leuke kettinkjes en armbandjes hebben met, je raad het vast al, geometrische printjes eraan! Verschillende soorten dieren, cactussen, origami en nog veel meer! Toen ik het armbandje met de vos zag was ik direct verliefd en besloot ik hem na een tijdje te bestellen. Vandaag wil ik hem graag delen met jullie! :)

Ik heb het armbandje bij een Franse webshop gekocht genaamd La Petite Boutique Paris. Hij wordt op diverse Franse webshops aangeboden maar de prijzen en verzendkosten verschillen nog al. Ik heb gekozen om hem bij La Petite Boutique Paris te bestellen omdat hij hier voor een normale prijs á € 12,- te koop was en de verzendkosten daarbij maar € 2,50 waren. Let hier dus goed op als je van plan bent ook een armbandje van 7bis te bestellen.

Het armbandje kwam al binnen vijf werkdagen aan, goed verpakt in een stevige envelop, ingepakt in bubbeltjesplastic en een klein briefje van de eigenaresse van de webshop. Eenmaal uitgepakt zat er een klein schattig kartonnen doosje in waar het armbandje in zat.

1

Aangezien ik al heel veel zilveren armbandjes had en toch wat meer wou afwisselen koos ik voor de gouden variant, maar alle armbandjes zijn ook in het zilver te krijgen. Uit alle leuke armbandjes koos ik degene met het vosje eraan. Ik vind het alleen niet perse op een vos lijken maar het heeft ook wel wat weg van een wolf. Het hangertje is subtiel en ongeveer één centimeter groot, perfect om het armbandje te combineren met andere leuke armbandjes.

2

Het armbandje zelf is een normale lengte met een paar schakels om het armbandje op verschillende lengtes te sluiten. De sluiting zelf vind ik niet zo fijn, het haakje aan de sluiting is net iets te kort om hem goed open te houden en dicht te krijgen. Hier loop ik dan ook altijd mee te vechten, maar als die dan eenmaal dicht zit dan zit die ook goed dicht en gaat die niet opeens open als je het niet door hebt.

3

Kortom het armbandje is een leuk accessoire om met andere verschillende armbandjes te dragen, zo maak je jouw favoriete armcandy! De kwaliteit is goed, daar heb ik verder niets op aan te merken, het enige minpuntje vind ik de moeilijke sluiting. Ben je nu ook benieuwd geworden naar de armbandjes van 7bis? Neem dan snel eens een kijkje op de Franse webshop La Petite Boutique Paris!

Wat is jullie favoriete armbandje?

xox
Anneleen

Een gedachte over “New In: 7bis Foxy Bracelet

Geef een reactie

