It’s My Birthday!

Banner1

Hey iedereen! Vandaag ben ik alweer 24 jaar oud geworden en net als vorig jaar heb ik besloten om weer een birthday tag te gaan doen, dit keer met een paar andere vragen. :) En zoals jullie zien is de banner bovenaan mijn blog en mijn profielfoto aan de rechter zijkant veranderd. Ik was mijn oude banner zat en wou iets wat meer bij mij past, dat is dit geworden. Ik ben heel erg benieuwd wat jullie ervan vinden, ik ben er in ieder geval erg blij mee! :) Anyway, kijk snel verder voor the birthday tag #02!

Wanneer is je verjaardag?
Vandaag, 7 november dus.

Hoe oud ben je geworden?
Ik ben 24 jaar geworden.

Wat is je favoriete verjaardagscadeau dat je ooit gekregen hebt?
Ik denk mijn iPhone, aangezien ik deze al jaren wou en hier nog steeds elke dag heel blij mee ben. Toch deden de tickets voor het concert van HAIM het ook enorm goed hahah! :)

Geef je een feestje dit jaar? En zo ja, wat ga je doen?
Mijn birthday vier ik vanavond in Eindhoven bij het festival So What’s Next?! Hier treed Jett Rebel ook op en aangezien ik al een jaar lang roep dat ik op mijn verjaardag een keer naar een Jett Rebel optreden wou, gaat dit nu eindelijk gebeuren hahah.

Hoe vier je normaal gesproken je verjaardag?
Vaak nodig ik wat vrienden uit om langs te komen, sommigen blijven dan slapen en familie komt vaak op een zondag langs. Niets uitgebreids eigenlijk.

Wat was de meest memorabele verjaardag die je hebt gehad?
Ik heb eigenlijk geen idee. Ik heb vroeger heel veel gave feestjes mogen geven, we zijn eens naar het zwembad geweest, naar de bioscoop en we hebben het een aantal keer in Balorig gevierd. Ik vond het allemaal wel leuk. De verjaardag die ik nog wel heel goed herinner was toen ik achttien werd. Er waren wel een stuk of 25 vrienden langs gekomen terwijl mijn ouders een weekend weg waren. De helft hiervan bleef ook nog eens slapen, terwijl we een heel klein huis hebben. Overal lagen de volgende ochtend mensen te slapen, zelfs onder de tafel hahah. We hebben het echt super leuk gehad!

4t43t

Als je geen budget en alle tijd van de wereld had, wat zou je dan doen voor je verjaardag?
Dan zou ik een wereldreis maken samen met een paar vrienden en naar elke plek op de wereld gaan die ik nog graag wil zien.

Wat is je verlanglijstje dit jaar?
Tickets voor So What’s Next?!, een armbandje van 4 Ever With Everyone en oordopjes van Happy Plugs.

Heb je speciale verjaardagstradities?
Echte tradities niet, alleen mogen de ballonnen absoluut niet ontbreken hahah.

Noem één ding dat is veranderd sinds je vorige verjaardag.
Ik zit nu weer op school. Vorig jaar zat ik nog net werkloos thuis, niet wetende dat ik een week erna kon beginnen bij en nieuwe baan. Sinds februari studeer ik weer, iets wat ik ook eigenlijk niet zo snel verwacht had.

Wat is je lievelingstaart?
Red Velvet for sure!

Welke celebs zijn er jarig op jouw verjaardag?
David Guetta hahah. Een wat onbekendere die ook op mijn verjaardag jarig is, is Gabriel Garcia, de zanger van Black Tide.

xox
Anneleen

5 gedachtes over “It’s My Birthday!

Geef een reactie

