Mini Shoplog: FAB. x HEMA

Banner

Maandag 12 oktober lanceerde HEMA in samenwerking met Fab. een gave lijn met accessoires. Ik kon niet wachten en ben gelijk maandagochtend naar de winkel gegaan. Helaas was het filiaal bij mij in de stad een kleiner filiaal, waardoor niet de gehele collectie aanwezig was. Ik wou heel graag de sleutelhanger met de ster en het zwarte notitieboek, maar deze laatste was niet verkrijgbaar. Toen ik terug kwam heb ik het notitieboek online besteld en een week later kon ik deze ophalen in de winkel. Ik vind het zo’n leuke collectie met hebbedingetjes dat ik mijn aankoopjes graag met jullie deel. :)

Als je de verpakking ziet denk ik helemaal niet gelijk aan HEMA, eerder aan een luxe merk. Alle producten zitten in leuk gekleurde kartonnen doosjes waarop staat: ‘made with love ♥ Fab.’. Door deze verpakking voelt het alsof je een mooi luxe product hebt, wat het merk Fab. eigenlijk ook wel is. Super leuk dat het dan door deze samenwerking toch een heel stuk meer betaalbaar wordt voor iedereen.

1

Als eerste de sleutelhanger. Ik zag deze ster sleutelhanger in de advertentie en wou hem gelijk hebben. Gelukkig hadden ze deze in overvloed. De sleutelhanger is van goud stof gemaakt waarop aan beide kanten in zwart het woord ‘shine!’ is gestikt. De ster aan de sleutelhanger is zo’n vijf centimeter groot en in totaal is de sleutelhanger vijftien centimeter groot. Best wel groot om hem aan je sleutelbos te hangen, maar dat was ik er sowieso niet mee van plan. Ik zocht al een tijdje naar een leuke hanger voor aan mijn Chanel boy bag en wou niet het standaard harige bolletje waar iedereen nu mee loopt. Deze sleutelhanger gaat dus aan mijn tas! :)

2

Aan het ringetje van de sleutelhanger hangt nog een klein goud hartje met Fab. erop. Super leuk al zeg ik het zelf. Van mij hoeft het er niet mega groot op te staan, dit kleine subtiele detail vind ik daarom extra leuk en sluit mooi aan bij het gehele product.

De FAB. x HEMA sleutelhanger kostte € 10,00 en is verkrijgbaar in een ster, een hartje, een oog en lippen.

3

Als tweede kocht ik dit mooie zwarte notitieboek. De kaft is van nep leer waar met gouden letters het woord ‘fabulous’ in gestempeld staat. Het notitieboek is ongeveer 21 centimeter lang en vijftien centimeter breed als deze dicht is. Iets kleiner dan een A4 formaat dus. Het is een erg stevig notitieboek met een roze bladwijzer van lint.

4

Het papier van het notitieboek is met lijntjes, hierdoor kan je mooi en recht schrijven. Ook is het papier lekker dik, waardoor je niet zo snel door het papier heen drukt met inkt en deze ook niet zo snel scheurt. Ik vind het notitieboek echt enorm mooi en het heeft een classy uitstraling. Ondanks dat ik al zoveel notitieboekjes heb kon ik deze echt niet laten liggen. Ik ga deze ook lekker voor mijn blog gebruiken.

Het FAB. x HEMA notitieboek kostte € 7,00 en is verkrijgbaar in de kleuren zwart en lichtroze.

5

Natuurlijk zijn er nog veel meer producten te krijgen in de FAB. x HEMA collectie zoals kettingen, armbandjes, powerbanks, regenlaarsjes, paraplu’s, tassen en telefoonhoesjes. Ben je benieuwd ga dan zeker eens een kijkje nemen bij jou dichtstbijzijnde HEMA filiaal of neem een kijkje op de website.

6

Hebben jullie ook iets uit de FAB. x HEMA collectie gekocht? Of staat er iets op jullie wishlist van deze collectie?

xox
Anneleen

2 gedachtes over “Mini Shoplog: FAB. x HEMA

Geef een reactie

