The TV Series Tag

Banner

Tijd voor een nieuwe tag en dit is wel een hele leuke, al zeg ik het zelf! Afgelopen week had mijn naamgenootje Anneleen de TV series tag gedaan en mij uitgedaagd om deze ook te doen. Aangezien ik sinds de afgelopen jaren steeds meer series volg via het internet leek het mij enorm leuk om deze tag ook te doen. Dus als je benieuwd bent naar welke series ik op dit moment volg of met welk personage ik wel eens op date zou willen, moet je zeker snel verder lezen! :)

Wat was de eerste serie die je volgde?
De eerste serie die ik volgde herinner ik me nog heel goed, dat was Full House. Ik was ongeveer vier jaar oud en zat elke zaterdagochtend standaard bij mijn moeder in bed samen Full House te kijken. Tot de dag van vandaag vind ik het nog steeds een leuke serie en ben ook heel benieuwd naar het vervolg Fuller House, die ze op dit moment aan het filmen zijn.

Wat is je favoriete serie?
Dat moet Pretty Little Liars wel zijn. Drie jaar geleden ben ik begonnen met deze serie en binnen een maand was ik al door vier seizoenen heen! Inmiddels zijn er zes seizoenen geweest en zit ik te wachten op het nieuwe seizoen, wat pas in januari komt.

Wat is je favoriete koppel uit een tv serie?
Haleb aka Hanna en Caleb van Pretty Little Liars! Het zijn beide mijn favoriete karakters uit de serie, dat ze een koppel zijn maakt het alleen maar leuker hahah.

Met welk personage zou je wel eens op date willen?
Pff heb je even? Caleb Rivers van Pretty Little Liars, Danny Desai van Twisted, Sergio van Awkward en Uncle Jesse van Full House.

4

Welke series volg je op dit moment?
Op dit moment volg ik maar twee series, The Middle en Awkward. Vanaf januari komt daar Pretty Little Liars weer bij. :)

Van welke afgelopen serie mogen ze nog een vervolg maken?
Twisted mag van mij wel een vervolg krijgen. Na één seizoen is de serie opeens stopgezet met een enorm open einde. Ook mag de old school serie My So-Called Life wel een vervolg krijgen, zolang Jared en Shannon Leto er maar weer in spelen.

Welke serie wil je nog graag zien?
Tut wil ik eigenlijk nog wel heel graag zien, ik heb er alleen niet echt het geduld voor. Het is een korte serie waarin best wel veel gebeurd in één aflevering. Sommige scènes zijn heel saai en langdradig, waardoor ik snel afhaak. Toch wil ik het graag een keer zien want Avan Jogia heeft de hoofdrol.

Heb je al eens een serie opnieuw gekeken?
Ja, Full House en The Middle heb ik afgelopen twee jaar opnieuw gekeken. Ik denk er nog over na om My So-Called Life weer opnieuw te gaan kijken.

The Middle
© ABCfamily.com

Welke serie heb je een tijdje gevolgd en daarna weer opgegeven?
Ik kan me geen één herinneren behalve Tut. Om de reden wat ik twee vragen hierboven ook al zei. De serie is best saai en langdradig, waar ik gewoonweg niet het geduld voor heb. Ik heb de eerste aflevering drie keer geprobeerd te kijken, maar ik kon me er toen echt niet toe zetten. Misschien binnenkort maar weer een poging wagen.

Met welk personage zou je wel van plaats willen ruilen?
Het lijkt mij wel gaaf om voor een tijdje Hanna Marin te mogen spelen. De dingen die zij beleefd in Pretty Little Liars lijken me enorm spannend. Ook lijkt het me leuk om een keer Sadie te spelen uit Awkward. Lekker de bitch uit hangen hahah. En beiden hebben natuurlijk super leuke tegenspelers! ;)

Dankjewel Anneleen voor de tag! Als jullie deze tag nou ook leuk vinden mogen jullie hem gerust overnemen. Ik daag hierbij Celine uit om deze tag ook te doen.

Wat is jullie favoriete serie?

xox
Anneleen

3 gedachtes over “The TV Series Tag

  1. Eindelijk eens de tijd gehad om deze Tag te lezen!! Super leuke antwoorden! Je haalt hier en daar toch wel een serie aan die ik niet ken zoals Tut en My so called life. Deze zal ik dus zeker eens opzoeken om te zien wat voor series het zijn!!

Geef een reactie

