Fa Fruit Me Up!

banner2

Het magazine CosmoGirl deed een tijdje geleden een oproep voor een nieuw testpanel waarin de nieuwe producten van Fa getest mochten worden. Ik besloot me op te geven en dacht hier verder niet meer over na, er deden zoveel meiden mee hoe groot zou de kans nou zijn dat ik één van de meiden zou worden die dit keer in het testpanel mocht meedoen? Een paar dagen later werd er een pakketje thuis gebracht. Nieuwsgierig maakte ik het pakketje open en vond een brief van CosmoGirl dat ik uitgekozen was voor dit testpanel! Vandaag heb ik dus in samenwerking met CosmoGirl en Fa een review van twee nieuwe producten. :)

Ik ontving twee producten uit de nieuwe ‘Fruit Me Up!’ lijn van Fa, een douchegel en een deodorant in de geur ‘Dream Berries’. Het eerste wat mij opvalt is de vrolijke en speelse verpakking. Er is gewerkt met verschillende lettertypes, groottes en kleuren om een leuke beschrijving te geven over het product. Zo staat er op de verpakkingen van de geur Dream Berries de tekst: “Hey girl, let me refresh you with super dream berries for an irresistibly scented skin”. Verder is de verpakking redelijk basic, wit met een roze dop.

Ik vind het een erg leuke verpakking die gericht is op wat jongere meiden. In gebruik vind ik de verpakkingen wat minder geschikt. Bij de douchegel heb je ondanks de kleine opening toch al snel veel te veel product, waardoor je erg snel door je douchegel heen bent. Bij de deodorant moet je erg hard drukken voor er product uitkomt.

De douchegel ruikt super zoet en fruitig in de flacon. Eenmaal in gebruik valt de super zoete geur gelukkig erg mee. Je herkent de bessen goed terug in de geur en ik moet eerlijk toegeven dat ik dit wel een echte zomergeur vind. Na het douchen ruik je de geur niet erg lang meer op je huid, wat voor mij persoonlijk ook niet hoeft.

De substantie is een witte vloeibare crème die erg zacht aanvoelt op je huid. Het verzorgd mijn huid goed en laat het niet uitdrogen als je uit de douche komt, wat ik met sommige andere douchegels soms wel heb.

1

De deodorant heeft de naam ‘Fruity Touch’ en ruikt precies zoals de douchegel, erg zoet en fruitig, toch herken ik de bessen hier niet zo goed in terug. De geur blijft helaas niet zo lang hangen als ik persoonlijk zou willen, hierdoor krijg je al snel het gevoel dat je opnieuw deodorant moet spuiten.

De werking van de deodorant vind ik om eerlijk te zijn niet zo fijn. Ondanks dat hard moet drukken om er product uit te krijgen, komt hierbij juist heel weinig uit de flacon als je sprayt. Ook voelt het niet zo fijn aan op je huid, het is een beetje waterig waardoor het voelt alsof het product al heel snel niet meer werkt.

2

Over de douchegel ben ik erg positief, hij ruikt lekker en is in gebruik ook erg fijn. Ondanks dat deze snel teveel product geeft en je hierdoor niet zolang doet met je douchegel zou ik deze wel opnieuw kopen en aanraden bij vriendinnen. Over de deodorant ben ik helaas niet zo positief, de spraydop sprayt moeilijk en ik heb niet het idee dat de deodorant doet wat hij hoort te doen. Deze zou ik dus ook niet opnieuw kopen.

De nieuwe Fa Fruit Me Up! lijn is te koop bij Kruidvat. De douchegel is er alleen in de ‘Dream Berries’ variant en kost € 3,39 per stuk. De deodorant is te verkrijgen in twee varianten: ‘Fruity Touch’ en ‘Fruity Dream’. Beide varianten kosten € 3,39 per stuk. Maar als je nu CosmoGirl! 10 koopt krijg je op vertoon van de kortingsbon een van de Fa Fruit Me Up! producten voor maar € 1,50.

Wat is jullie favoriete douchegel geur?

xox
Anneleen

Disclaimer: Deze blog post bevat producten die ik heb mogen ontvangen. Dit heeft mijn mening niet beïnvloed. Ik heb de producten zelf getest en hierop mijn mening gebaseerd.

2 gedachtes over “Fa Fruit Me Up!

Geef een reactie

