Terug van weggeweest!

Banner

Hey iedereen, ik ben er weer! Na twee maanden afwezig te zijn geweest op mijn blog heb ik vandaag een update voor jullie. Waarom is er een tijd lang niets online gekomen? Wat gaat er nu gebeuren? Wat gaat er veranderen? Ik wil jullie van het één en ander op de hoogte brengen.

Twee maanden geleden postte ik mijn laatste blog post, een outfit post met mijn Jett Rebel shirt. Een dag voor ik op vakantie ging kwam deze online, zodat ik volgens mijn planning na mijn weekje vakantie gewoon weer verder zou gaan met bloggen. Dit liep iets anders dan gepland…

Eenmaal terug van vakantie ging het even niet zoals het moest gaan en besloot ik een pauze te nemen en pas weer te gaan bloggen wanneer ik het echt wou. De druk om elke keer wat online te zetten werd de laatste tijd groter dan het plezier dat ik er nog in had. Mijn inspiratie raakte een beetje zoek en ik begon steeds meer tegen mijn blog op te zien. Definitief stoppen wou ik niet, want daarvoor heb ik er teveel plezier in. Een pauze leek mij het beste, even geen druk meer, mijn inspiratie terug zoeken en vooral een hele hoop persoonlijke dingen op een rijtje krijgen. Op dit laatste ga ik verder niet op in, dat vind ik nu niet iets om op het world wide web te delen. Het belangrijkste is dat ik weer terug van weggeweest ben, inclusief inspiratie! ;)

Wel gaan er een paar dingen veranderen. Ik postte eerste elke week trouw één á twee blog posts per week, in sommige gevallen een extra blog post. Op dit moment ga ik geen vaste afspraken maken over hoeveel blog posts er per week online komen en op welke dagen. Dit hangt helemaal van mijzelf af. Wel ga ik mijn best doen om elke week iets online te zetten, maar houd hier rekening mee. Ik heb liever een blog post waar ik veel plezier en tijd in heb gestoken dan een afgeraffelde blog post omdat het moet.

Ook gaat de vaste rubriek ‘Music Monday’ eruit. Ik deelde elke eerste maandag van de maand een leuk nummer met een toffe clip. Helaas heb ik gemerkt dat hier steeds meer druk op komt om elke maand een gaaf nummer te zoeken, helemaal als je best wel kieskeurig bent. Dit betekend echter niet dat ik helemaal geen gave liedjes of albums meer met jullie ga delen! Integendeel, ik wil meer vrijheid hierin hebben en gewoon een gaaf nummer met jullie delen wanneer ik wil in plaats van te wachten op de eerste maandag van de volgende maand. Ik blijf dus gewoon leuke liedjes en albums met jullie delen, alleen niet meer standaard op de eerste maandag van een nieuwe maand. :)

Aangezien ik het te laat vind om nog een uitgebreide blog post over mijn vakantie en andere belevenissen van deze zomer te schrijven heb ik iets anders bedacht. Morgen zal er een blog post online komen met daarin de vijf hoogtepunten van mijn zomervakantie! :)

Ik hoop dat jullie hier begrip voor hebben en dat jullie het begrijpen. Heel erg bedankt dat jullie me niet hebben ontvolgt en nog regelmatig een kijkje bleven nemen op mijn blog!

xox
Anneleen

3 gedachtes over “Terug van weggeweest!

Geef een reactie

