Outfit Post: Rock ‘N Roll Baby!

Banner1

Een hele tijd terug zette ik mijn eerste outfit post online. Het was een nieuw experimentje en blijkbaar viel dit goed in de smaak. Ik werd enthousiast en plande een paar weken later een photoshoot met Buket, een vriendin en inmiddels oud klasgenootje van mij. Buket heeft ervaring met fotografie en vond het erg leuk om dit te doen, zo gezegd zo gedaan. Ik zocht één van mijn favoriete outfits bij elkaar en samen zochten we een gave locatie, wat de skatebaan in mijn woonplaats werd. Daarna kreeg ik het zo druk met school dat deze outfit post er een beetje bij ingeschoten was. Toch wil ik hem vandaag maar al te graag met jullie delen want ik vind de foto’s echt gaaf geworden! En de outfit kan nog steeds op een koudere zomerdag. ;)

Het feit dat het super mooi weer was werkte in ons voordeel. Goede belichting, niets overbelicht of onderbelicht zoals je op een regenachtige dag wel eens kan hebben. Buket heeft een heleboel foto’s geschoten en gaf regelmatig aanwijzingen, erg grappig om eens mee te maken.

Het eindresultaat is precies hoe ik ben. Ik ben absoluut niet zo’n meisje die in jurkjes loopt en schattige bloemenprintjes draagt. Nee, ik heb een stoere stijl, een beetje rock ’n roll. Ik draag het liefst een shirt van één van mijn favoriete bands, een fijne destroyed jeans of een stoere short, een paar gave opvallende sneakers en als het even kan mijn leren jack. Absoluut niet zoals de meeste bloggers in een outfit post laten zien. Hopelijk vinden jullie dit ook leuk. :)

Wat ik draag:
Het leren jack komt van Primark, het Jett Rebel t-shirt heb ik gekocht bij de merchandise stand bij een optreden van Jett Rebel, de zwarte oorspronkelijk normale skinny jeans komt van Primark maar ik heb de gaten op mijn knieën er zelf ingemaakt, mijn panterprint schoenen komen van H&M, mijn panterprint zonnebril komt ook van Primark en last but not least de lipstick die ik draag heet ‘014 Rebel’ en is van het merk ‘BE Creative’.

1a
2a
3a
4a
5a
6a
7a

xox
Anneleen

5 gedachtes over “Outfit Post: Rock ‘N Roll Baby!

  1. Nu ik terug ben wordt het eens tijd dat ik blogs lees! Dit is een Super toffe outfit met inderdaad heel gave foto’s! Je moet zeker meer van deze posts maken! Heel leuk!

Geef een reactie

