The Most Likely To Tag

banner

Het is alweer een tijd geleden dat er een tag op mijn blog voorbij kwam. Hoogtijd voor een nieuwe dus! Vandaag hebben Reina en ik samen de ‘Most Likely To’ tag gedaan voor jullie, ook wel bekend als de ‘wie zou er eerder…’ tag. Bij deze tag krijg je een aantal vragen die je moet beantwoorden met wie er eerder van ons twee dat zou doen en waarom. Kijk snel verder!

Wie zou eerder…

… zich verslapen?
Reina: Ik absoluut! Ik ben heel erg gesteld op mijn slaap en ben absoluut geen ochtendmens. Ik snooze het liefst een uur lang.
Anneleen: Reina! Ik ga altijd gelijk uit bed als mijn wekker gegaan is, Reina snoozed zo gelijk haar halve ochtend weg hahah.

… over haar eigen voeten struikelen?
Reina: Ik, want ben echt de grootste kluns ooit. Struikelen over mijn eigen voeten gebeurt daarom ook regelmatig.
Anneleen: Ik, aangezien dat al vaker is gebeurd als we samen zijn en Reina mij dan altijd keihard uitlacht!

… iets kopen wat je niet nodig hebt?
Reina: Ik, want ik ben heel snel geneigd om iets te kopen omdat het leuk of handig is, terwijl ik het dan maar één keer gebruik of er uiteindelijk niets mee doe.
Anneleen: Reina, want die heeft veel heel veel dingen die ze koopt wel een excuus terwijl het echt iets onzinnigs is wat je nooit zal gebruiken.

… iets belangrijks vergeten?
Reina: Ik, omdat ik altijd alles vergeet!
Anneleen: Reina inderdaad hahah.

… een eigen make up lijn beginnen?
Reina: Anneleen, zij is sowieso meer into make up dan ik, dus zij zal eerder overwegen om een make up lijn of nagellak lijn te beginnen.
Anneleen: Ik inderdaad. Het lijkt mij enorm leuk om je eigen make up producten te mogen maken.

1

… The Hunger Games winnen?
Reina: Ik, denk dat ik een streepje voor heb vanwege mijn jiujitsu skills, maar daar is ook alles mee gezegd.
Anneleen: Reina, aangezien zij de zwarte band in jiujitsu heeft.

… de hele dag Pokémon kijken?
Reina: Anneleen. Wij waren vroeger allebei Pokémon fanaat, maar ik denk dat Anneleen eerder de hele dag Pokémon zou kijken dan ik.
Anneleen: Ik, ondanks dat ik niet veel tv kijk zou ik zo een hele dag oude Pokémon afleveringen kunnen kijken van het eerste seizoen. Ik wou vroeger ook altijd Pokémon trainer worden hahah.

… iets kopen alleen voor de verpakking?
Reina: Anneleen. Zij is eerder geneigd om dingen te kopen voor de verpakking.
Anneleen: Guilty! Ik ben echt een enorme sucker voor leuke en schattige verpakkingen. Reina moet mij dan ook regelmatig tegenhouden om iets te kopen puur voor de verpakking.

… lachen op het verkeerde moment?
Reina: Ik, want ik moet altijd overal zo snel om lachen en als je eigenlijk niet mag lachen, is het alleen maar aantrekkelijker om in de lach te schieten.
Anneleen: Allebei eigenlijk wel, maar als ik dan iemand moet kiezen dan is het Reina. Vaak kijken we elkaar op die momenten aan en zitten we allebei al te lachen.

… huilen in het openbaar?
Reina: Ik, want ik ben heel slecht in het verbergen van mijn emoties, Anneleen is daar echt een kei in.
Anneleen: Ligt er aan op wat voor manier, maar ik denk Reina aangezien ik mijn gevoelens bijna altijd verberg en opkrop.

… gearresteerd worden?
Reina: Ik ben eigenlijk super braaf, maar ik denk als ik dan toch een keertje de regels overtreed, dat ik dan gelijk de pech heb dat ik betrapt word.
Anneleen: Ik! Reina is echt braaf op dat gebied en houdt zich vaak braaf aan de regels, bij de gedachte van iets fout doen kan ze al helemaal in paniek raken. Ik ben wat rebelser en denk minder na over de gevolgen van iets. Daarom zou ik eerder gearresteerd worden.

2

… een week lang geen make up dragen?
Reina: Ik! Haha makkie, ik draag zelfs weken achter elkaar geen make up.
Anneleen: Reina sowieso, die draagt amper make up. Ik heb echt moeite om de deur uit te gaan zonder make up.

… haar hoofd kaal scheren voor een goed doel?
Reina: Eigenlijk allebei absoluut niet. Kaal gaat echt te ver, maar als het écht een heel goed doel is zou ik het heel misschien nog wel overwegen.
Anneleen: Allebei niet, alhoewel ik mijn haar gedoneerd heb zou ik nooit mijn hoofd kaal scheren. Ik denk dat Reina wat gevoeliger is voor een goed doel en het dan eerder zou overwegen.

… zonder telefoon kunnen leven?
Reina: Anneleen. Ik denk allebei liever niet, maar als het echt zou moeten zouden we het allebei wel kunnen. Ik denk Anneleen alleen ietsje beter dan ik.
Anneleen: Ik denk ik. Reina is best wel vastgeplakt aan haar telefoon, ik doe er ook veel mee maar zou het er makkelijker mee hebben dan Reina om zonder telefoon te leven.

… gaan skydiven?
Reina: Ik kick echt op adrenaline en vind dingen als skydiven echt heel gaaf. Skydiven staat ook nog op m’n bucketlist.
Anneleen: Dat moet Reina zijn. Ik heb hoogtevrees en zou het nooit overwegen om te gaan skydiven.

… huilen bij een film?
Reina: Ik. Anneleen en ik zijn samen naar The Fault In Our Stars geweest. Halverwege de film biggelde de tranen over mijn wangen, terwijl Anneleen het de hele film droog heeft gehouden.
Anneleen: Reina!

xox
Anneleen (en Reina)

Geef een reactie

