Music Monday #13

Music Monday

Het is alweer de eerste maandag van de maand juli, dit betekend Music Monday! Vandaag is het tijd voor een lekker vrolijk en catchy Music Monday liedje!

Ik moet toegeven, nieuw is dit nummer niet meer, maar leuk is die wel! Ik herontdekte hem in de bus van London Stansted airport naar de stad en sindsdien is die niet meer uit mijn hoofd te krijgen. Ik heb het over ‘Shut Up And Dance’ van de band ‘Walk The Moon’.

Deze indie rock band komt uit Amerika en bestaat uit vier bandleden: Nicholas Petricca, Kevin Ray, Sean Waugaman en Eli Maiman. In juni 2012 brachten ze hun eerste self-titled album uit. Echt doorbraken deden ze niet in Nederland, maar met hun single ‘Shut Up And Dance’ die in 2014 uitkwam hebben ze zichzelf toch een beetje op de kaart gezet.

Walk The Moon
© Google.com

Het is een enorm vrolijk en catchy liedje die ik al een aantal keren op festivals voorbij heb horen komen. De clip vind ik ook erg grappig gedaan met de verschillende special effects.

Klik hier om ‘Music Monday #12’ terug te kijken.

Wat is jullie favoriete zomerliedje dit jaar?

xox
Anneleen

Een gedachte over “Music Monday #13

  1. Ik ben het zeker eens met dit nummer! Ik krijg altijd spontaan zin om te zingen en te dansen als ik dit nummer hoor :D En geef toe als een nummer dat effect heeft, is het een fantastisch nummer!

Geef een reactie

