Shoplog: Londen

Banner

In mijn vorige blog post kon je lezen dat ik een dag naar Londen ben geweest. Het eerste deel van de dag hebben we dingen bekeken en de stad ontdekt, het tweede deel van de dag hebben we geshopt. Ik had wat dingen op mijn lijstje staan die ik echt wou kopen in Londen en ik had geluk want alles wat ik online had gezien heb ik kunnen kopen. Ben je benieuwd naar wat ik allemaal heb gekocht in Londen? Lees dan snel verder! :)

Mijn favoriete aankoop van deze hele shoplog is mijn nieuwe trui van Victoria’s Secret. Het is een wat langer vallend model met drie kwart mouwen. De stof is behoorlijk dun, maar de binnenkant is heel zacht waardoor het een perfect truitje maakt voor een wat koelere zomerdag. Hij was behoorlijk duur, maar onder het mom van “je bent niet elke dag in Londen” heb ik hem toch gekocht en heb ik er geen één keer spijt van gehad.

Dit truitje van Victoria’s Secret was £ 60,00.

1

Bij Primark op Oxford Street kwam ik dit leuke hemdje met flamingo’s tegen. De laatste tijd heb ik een lichte flamingo obsessie en nu het zomer wordt is dit natuurlijk perfect! Het is eigenlijk een hele simpele tanktop die je outfit toch nog wat kan opfleuren.

Deze tanktop met flamingo’s was £ 4,00.

2

Bij Superdrug kocht ik twee producten van het merk Fudge Urban. Ik wou eigenlijk de sea salt spray kopen maar de verpakking leek zoveel op deze heat spray dat ik per ongeluk de verkeerde heb meegenomen. Maakt niet uit, want ik had alsnog een heat spray nodig aangezien ik deze niet heb. Geluk bij een ongeluk dus. ;) De producten van Fudge Urban hebben allemaal hele frisse en fruitige geuren. Ook vind ik de verpakking erg leuk en vrolijk.

De Feel The Heat spray van Fudge Urban was £ 3,99.

3

Ook kwam ik deze hair art colour spray tegen van Fudge Urban. Ik wil stiekem heel graag mijn haar paars verven, maar omdat ik donker haar heb zou ik het eerst moeten bleken wil je iets van het paarse kunnen zien. Dit is heel slecht voor je haar en daarom doe ik het ook (nog) niet. Deze spray is daarom makkelijk te gebruiken, je sprayt het in je haar en je hebt een pastel paarse kleur.

De Hair Art Colour Spray van Fudge Urban was £ 3,99.

4

Weken voordat ik naar Londen ging was ik al aan het kijken op de Superdrug website en kwam ik dit oogschaduw palette van Make Up Revolution tegen. Dit is het ‘Essentional Shimmers’ palette en hij is werkelijk waar prachtig! De kwaliteit is super goed en misschien wel één van mijn beste oogschaduw palettes die ik heb.

Het Make Up Revolution Essentional Shimmers palette was £ 4,00.

5

Een jaar geleden kon je bij Trekpleister nog de tea tree face wash van het merk Superdrug kopen. Helaas is deze al een hele tijd uit het assortiment. Het was mijn favoriete face wash en voor die uit het assortiment ging heb ik nog een paar ingeslagen. Inmiddels was ik al bezig met mijn laatste en werd het tijd voor een nieuwe. In Superdrug ben ik dan ook gelijk op dit schap afgegaan en heb twee varianten meegenomen. De normale tea tree face wash en een tea tree face wash met citroen erin.

Deze face wash van Superdrug was £ 2,19 per stuk.

6

Bij Boots kocht ik deze Burt’s Bees lippenbalsem in de smaak pink grapefruit. Het is een super fijne lippenbalsem die je lippen goed voedt en zacht maakt. De geur is heerlijk fris en zomers.

Deze lippenbalsem van Burt’s Bees was £ 3,69.

7

Ook vond ik bij Boots een lipstick die ik al een tijdje op het oog had. Deze lipstick van Revlon in de kleur Strawberry Shortcake is een heel fijn en zoet roze kleurtje. Het geeft een subtiele dekking aangezien de lipstick erg verzorgend is, maar ik vind hem erg fijn op warme dagen. De geur is net zoals de lipsticks van MAC, heerlijk vanille.

Deze lipstick van Revlon was £ 7,99.

8

Als laatste kocht ik bij Lush nog een nieuwe tea tree water, aangezien mijn eigen bijna op is en deze in Londen een stuk goedkoper is dan in Nederland. Dit is een klein flesje, die ik eigenlijk altijd heb, en hier doe ik ongeveer drie maanden mee terwijl ik hem elke avond gebruik. Ook kreeg ik een sample van ‘Ocean Salt’ mee, dit is een huisverzorgingsproduct voor je gezicht en je lichaam. In de winkel zelf mocht ik deze testen en het maakte mijn handen zo enorm zacht!

Het flesje tea tree water was £ 4,25.

9

xox
Anneleen

2 gedachtes over “Shoplog: Londen

  1. Super toffe aankopen! Ik ben heel benieuwd naar het resultaat van je hair color spray! Daar mag je zeker een review van maken MET foto’s want zo wat pastel paars in je haar lijkt me Super! Denk echt dat jou dat goed zou staan!

Geef een reactie

