Shoplog: DM

Banner

Pff de afgelopen vier weken ben ik enorm druk geweest met dossiers maken, dossiers inleveren, tentamens leren en uiteraard tentamens maken. Nu kan ik eindelijk zeggen dat ik mijn laatste tentamenperiode voor de zomervakantie gehad heb. Ik moet alleen nog twee ochtenden naar school voor wat besprekingen en inzage van de tentamens en daarna heb ik officieel zomervakantie! In deze periode heb ik dus niet heel erg veel aan mijn blog kunnen doen, ik heb mijn best gedaan elke week een blog post online te zetten, maar ik had veel meer willen schrijven, zo ook deze shoplog. Midden in mijn leerweek voor de tentamens ben ik weer naar Nordhorn in Duitsland geweest om inkopen te doen bij DM. Aangezien ik zelf DM shoplogs altijd erg leuk vind besloot ik om weer een shoplog van mijn geshopte DM spulletjes te maken!

Deze douchegel en deodorant van Balea genaamd ‘Shining Cocos’ nam ik mee. Het zijn beiden twee limited editions en ruiken heerlijk naar kokosnoot. Ik krijg er echt een vakantie gevoel van. In de douchegel zitten zelfs kleine glittertjes verwerkt waardoor het een extra mooi effect geeft als je na het douchen in de zon zit.

De douchegel is € 1,25 en de deodorant is € 0,95.

1

Ik nam drie dingen mee uit de limited edition lijn ‘Beauty Goes Safari’ van het merk P2. Het eerste product is deze mooie oogschaduw in de kleur ’03 Fata Morgana’. Ik vind allebei de kleuren zo mooi en perfect voor een gave zomerlook. Misschien niet zo snel voor overdag omdat de kleuren gecombineerd best wel heftig zijn, maar voor een avondlook zijn ze perfect.

Deze oogschaduw duo is € 3,45.

2

Als tweede nam ik een lipstick uit dezelfde limited edition lijn mee in de kleur ‘030 Wild Flames’. De kleur is prachtig maar ik ben weer even herinnerd aan het feit waarom ik de lipsticks van P2 niet fijn vond. De lipstick gaat ontzettend stroef over je lippen en je moet zeker wel een paar keer over je lippen ermee gaan wil je een mooi egale kleur krijgen. Daarbij droogt het mijn lippen snel uit waardoor de lipstick er helemaal niet meer mooi uit ziet.

Deze lipstick is € 2,95.

3

Als derde nam ik een nagellak uit de limited edition lijn van P2 mee in de kleur ‘030 Unforgettable’. Een mooie dieproze kleur met gouden glitters. Perfect voor in de zomer met een mooi bruin kleurtje!

Deze nagellak is € 2,25.

4

In mijn vorige DM shoplog kon je zien dat ik deze foundation van L’Oreal had gekocht. De ‘Nude Magique Eu De Teint’ foundation in de kleur ‘020 Pure Ivory’ bevalt me zo ontzettend goed dat ik hem nog een keer heb meegenomen als back-up. Deze foundation voelt super licht aan waardoor je het gevoel krijgt helemaal geen foundation op te hebben, terwijl hij toch een mooie egale teint geeft. Helaas is deze foundation niet meer in Nederland te koop.

Deze foundation is € 11,95.

5

Bij DM zag ik eindelijk de ‘Baby Skin Pore Minimizer’ van Maybelline liggen. Natuurlijk moest ik die meenemen want ik was hier zo benieuwd naar. Deze primer maakt mijn huid echt super glad, misschien wel een beetje te glad. Zodra ik mijn foundation hierna op heb gedaan heb ik het gevoel alsof deze heel snel van mijn huid afglijd. Niet een heel geschikt product voor in de zomer voor mij, maar op dagen dat ik geen foundation wil dragen is deze primer wel goed geschikt doordat hij onzuiverheden laat verkleinen.

Deze primer is € 8,95.

6

Natuurlijk moest ik ook weer mijn favoriete ‘Baby Lips’ van Maybelline meenemen. Dit is de ‘Hydrate’ versie. Deze lippenbalsem maakt mijn lippen zo zacht! Dit is mijn vijfde lippenbalsem in deze geur al!

De Baby Lips is € 2,45.

7

Ook zocht ik weer een nieuwe mascara van Maybelline omdat de mascara die ik in mijn vorige DM shoplog had gekocht toch niet zo goed beviel. Ik nam dit keer ‘The Colossal Volum’ Express’ mee in de ‘Smoky Eyes’ variant. Tot nu toe is het een prima mascara, maar hij haalt het nog niet bijmijn favoriete Maybelline mascara ‘The Featherlook’.

Deze mascara is € 10,95.

8

Sinds ze bij DM ook het merk Invisibobble verkopen en ik deze haar elastiekjes heb ontdekt kan ik niet meer zonder! Daarom nam ik een pakje met drie Invisibobbles mee in de zwarte variant. Deze haar elastiekjes zorgen ervoor dat je geen knik krijgt in je haar na het dragen van een staart en ze schijnen ook nog eens erg goed voor je haar te zijn.

De Invisibbobbles zijn € 4,95 voor drie stuks.

9

Sinds mijn oogpotlood bijna op is was ik op zoek naar een nieuwe. Ik besloot dit ‘Long Lasting Eye Pencil’ in de kleur ’01 Black Fever’ van Essence mee te nemen en uit te testen en ik moet zeggen dat dit oogpotlood me heel erg heeft verrast. Hij brengt super makkelijk aan op mijn waterlijn en blijft zeker wel een halve dag perfect zitten. Een goede koop dus!

Dit oogpotlood is € 1,45.

10

Wat was jullie laatste beauty aankoop?

xox
Anneleen

3 gedachtes over “Shoplog: DM

  1. Oeh ik wil ook een keertje naar de DM. Volgende week ga ik naar mijn familie in Duitsland, maar daar zit er helaas geen in de buurt. Leuke producten!

  2. Super dat de LE van balea met cocos is! Dan moet ik snel naar de DM want ik ruik ook heel erg graag cocos! En naar de eau de teint ben ik ook heel benieuwd en al lang naar op zoek! Geen idee of deze nog in België te vinden is, maar als je hem bij DM vond kan ik daar ook eens rondneuzen:D Super leuke aankoopjes!

Geef een reactie

