We’re Going To London!

Banner

Over precies een week lopen Reina en ik in Londen rond! Een tijdje geleden hebben we na twee jaar de knoop doorgehakt en “spontaan” een tripje naar Londen geboekt. Een kort tripje weliswaar, maar dat mag de pret niet drukken.

Dinsdag 23 juni vliegen we naar Londen waar we welgeteld één hele dag rond gaan lopen! Ja, je leest het goed één dag. We zitten midden in onze tentamens, uitslagen, inzages en eventuele herkansingen, maar deze dag waren we allebei vrij. We komen al vroeg in Londen aan en hebben de hele dag om Londen te verkennen. ’s Avonds overnachten we op het vliegveld en de volgende ochtend vliegen we weer terug naar Nederland. Het klinkt nu echt als een “yolo” reisje en stiekem is dat het ook wel een beetje hahah. :P

Zelf ben ik al een keer naar Londen geweest voor een week met mijn vader. Dit was dan ook gelijk de leukste vakantie tot nu toe. Voor Reina wordt het de eerste keer. Onze planning bestaat tot nu toe uit eerst de toeristische dingen bezichtigen zoals de Big Ben, London Eye, Trafalgar Square, Picadilly Circus en de Towerbridge. Daarna willen we gaan shoppen in Oxford Street. Aangezien ik de vorige keer dat ik in Londen was niet echt uitgebreid heb geshopt en toen nog totaal niet de interesses had als dat ik nu heb, kijk ik hier heel erg naar uit! Op mijn lijstje van winkels die ik echt wil bezoeken staan onder andere Superdrug, Boots, Victoria’s Secret, Lush en de grote Primark op Oxford Street. Na al dat shoppen zijn we van plan om bij Nando’s uit eten te gaan, mijn favoriete restaurant in Londen! :)

Maar we kunnen altijd nog wel wat tips gebruiken! Dus weten jullie nog een leuke winkel, gaaf koffietentje, barretje of een echte hotspot die we zeker moeten gaan bekijken als we tijd hebben? Alle tips zijn welkom! :)

xox
Anneleen (en Reina)

Een gedachte over “We’re Going To London!

Geef een reactie

