Shoplog: Action

Banner

Vorige week ben ik weer een keer naar de Action geweest. Ik was er al een hele tijd niet meer geweest en toen ik een extra vrije dag van school had besloot ik erheen te fietsen. Ik vond een paar leuke dingen en deel deze vandaag met jullie. :)

Als eerste dit super leuke transparante lijstje met veren! Dit was stiekem de reden dat ik zo graag naar de Action wou, omdat ik dit lijstje al in de shoplog van Serena van Beautylab had gezien. Wie mij een beetje kent weet dat ik een enorme liefde voor veertjes heb, dit lijstje lag dan ook vanzelfsprekend direct in mijn mandje.

Dit leuke lijstje kost € 1,79.

1

De ‘Million Gloss Crystal Oil’ van Gliss Kur had ik al een jaar op het oog. Ik zag hem ooit eens bij DA staan maar de prijs hield me tegen. Twaalf euro vond ik te veel om het uit te proberen. Tot mijn verbazing zag ik nu deze flesjes bij de Action staan voor heel wat euro’s minder. Deze olie heb ik nu al een paar keer in mijn haar gebruikt en ik begin toch al een klein verschil te zien. Het glanst meer en ziet er gezonder uit.

De ‘Million Gloss Crystal Oil’ van Gliss Kur kost € 2,99.

2

Metallic tattoo’s, je ziet ze tegenwoordig overal. Bij de meeste webshops en winkels kosten ze rond de acht á tien euro voor één velletje. Super overpriced natuurlijk! Ook zijn ze bij Primark te vinden voor € 2,50 maar die designs vond ik een beetje tegenvallen. Bij de Action zag ik verschillende designs in een pakje zitten en besloot twee pakjes mee te nemen. In één pakje zitten twee velletjes nep tattoo’s, dus in totaal heb ik nu vier velletjes. Deze tattoo’s zijn makkelijk aan te brengen en blijven goed zitten. Echt een aanrader voor naar een festival deze zomer!

Een pakje metallic tattoo’s kost € 0,99.

3

Omdat ik tegenwoordig vaker Amerikaanse recepten maak en ze hierin cups en tablespoons gebruiken, leek het me handig om een setje van deze maatschepjes te kopen. Bij de Action liep ik er toevallig tegen aan. De ene kant van de maatschepjes zijn cups en de andere kant van de schepjes zijn tablespoons, zo heb je het allemaal in één keer.

Deze maatschepjes kosten € 0,79.

4

Als laatste nam ik een tandpasta van het merk Pearl Drops mee. Dit is de ‘Party Sparkle Whitening’ tandpasta. Reina heeft deze tandpasta ook en ik was er nu toch wel nieuwsgierig naar geworden, omdat ik toch al een tijdje een nieuwe tandpasta zocht die je tanden iets witter lijkt te maken. Ik gebruikte al die tijd één van Colgate, maar de laatste paar keer kreeg ik hier ontzettend gevoelige tanden van. Deze tandpasta wissel ik af met een normale tandpasta en dat bevalt me tot nu toe prima. Na één poetsbeurt zien je tanden er al een beetje witter uit door het effect van de tandpasta!

Deze tandpasta kost € 1,72

5

Wat heb jij als laatst bij de Action gekocht?

xox
Anneleen

7 gedachtes over “Shoplog: Action

    1. Zeker doen hahah! Hoop voor je dat de lijstjes er nog zijn, zo ja check ze wel even goed voor je er een koopt! Bij mij waren er heel veel lijstjes die gebroken glas in de hoekjes hadden of waarvan het veren printje niet zo heel mooi erop was gedrukt. Veel shop plezier alvast! ;)

  1. Leuke items hoor!!! Ik heb het lijstje met veertjes ook maar dan de witte! Staat erg leuk in de woonkamer. Ik koop vaak mijn kaarsen bij de Action. De laatste keer kocht ik vuilniszakken en wasmiddel (was erg moeilijk om bij dit doel te blijven maar het lukte!) Ik vind het een heerlijke winkel maar het is er altijd zo druk!!! In welk schap vond je die tattoos?? Bij de make up??? Die ga ik denk ik ook scoren als ze die ook hebben hier!! XoXo Olivia

    1. Het lijstje is zo leuk, echt een van mijn favoriete dingen in mijn kamer op dit moment! :) hahah ik vind het ook altijd lastig als ik voor een paar dingen naar de Action moet, ik kom altijd terug met meer. De tattoos lagen bij mijn Action bij de party accessoires (plastic drink bekers, neon staafjes en kleine verkleed spullen) ergens in het onderste schap. :) x

      1. Ja hij is erg leuk!! Oke thanks dan weet ik waar ik ongeveer moet kijken hihi. Die winkel is zooooo groot en soms best onlogisch 😉 XoXo Olivia

Geef een reactie

