Bo Saris @ Burgerweeshuis, Deventer

Banner
Kennen jullie Boris van Idols 2 nog? Inmiddels is hij beter bekend onder de naam Bo Saris. Zeventien april zag ik hem live in het Burgerweeshuis in Deventer. Samen met Buket ging ik naar het concert van Bo Saris en ondanks dat ik nooit een grote fan van Boris in zijn Idols periode ben geweest, en ik niet meer dan twee nummers kende, keek ik toch stiekem best wel uit naar dit concert. Ik had allemaal goede verhalen over Bo Saris gehoord en was nu wel heel nieuwsgierig.

First things first; wat is Bo Saris goed live! Ondanks dat ik maar twee nummers kende heb ik een super leuke avond gehad! Na een lange lesdag ben ik gelijk met Buket meegegaan naar haar huis. Hier hebben we ons nog een tijdje opgetut en klaargemaakt. Vervolgens gingen we met de auto naar Deventer en hebben we eerst nog een tijdje op het terras gezeten omdat het zulk mooi weer was. Doordat we het zo gezellig op het terras hadden waren we de tijd vergeten en was het voorprogramma allang begonnen. Toen we eenmaal bij het Burgerweeshuis aankwamen hebben we nog net het laatste nummer van Astèr Fekre, het voorprogramma, meegemaakt. Om heel eerlijk te zijn vond ik ze niet zo leuk, maar eigenlijk kan ik hier niet zoveel over zeggen omdat ik maar één nummer heb meegemaakt.

1

Vlak na het voorprogramma kwam Bo Saris al op. De zaal stond vol met wat oudere (30+) mensen, Buket en ik waren de jongste, maar dat mocht de pret niet drukken. Bo Saris is vocaal erg sterk en in combinatie met zijn band zorgen ze sowieso voor een feestje! Er was niemand die in de zaal stilstond, dat kon ook bijna niet met de soul en funk muziek van Bo Saris. Er stond aangegeven dat het concert ongeveer tot half elf zou duren, maar Bo Saris besloot uiteindelijk pas om kwart voor twaalf te stoppen. Prima! :)

2

Het was een super leuke en gezellige avond, met veel dansjes, goede muziek en een paar drankjes. Ik ben enorm verrast door Bo Saris en zijn band en heb oprecht een geweldige muzikale avond gehad. Voor wie Bo Saris nog niet kent, zoek zeker zijn muziek eens op of ga hem live zien!

3

xox
Anneleen

2 gedachtes over “Bo Saris @ Burgerweeshuis, Deventer

  1. Jaaaa, tuurlijk ken ik Boris nog! Ik was wel een groot fan van hem tijdens idols :’), zelfs een tikkeltje verliefd. Volgens mij heb ik twee nummer van hem op mijn ipod ‘Addict’ en nog iets. Zie hem soms nog voorbijkomen bij DWDD.

Geef een reactie

