Cotton Candies

Banner

Zo nu en dan vind ik een leuke winkel of webshop die ik met jullie moet delen! Ik vind het zelf enorm leuk om nieuwe winkels en webshops te ontdekken en besteed hier ook best wat tijd aan. Cotton Candies is zo’n webshop die ik heel graag met jullie wil delen, want wat zijn hier leuke sieraden, kleding en tegenwoordig zelfs schoenen op te vinden! Melina, de eigenaresse van Cotton Candies, maakt alle sieraden met de hand. Hierdoor krijgen ze een super leuke persoonlijke touch en oogt het lekker stoer en speels, precies wat ik leuk vind! :)

Tijdens mijn eerste bezoekje aan de winkel Rockin’ Items kwam ik zulke leuke armbanden tegen. Ze waren van het merk Cotton Candies en ik was spontaan verliefd. Helaas was het armbandje die ik gezien had net uitverkocht, maar via de website werden ze waarschijnlijk nog wel verkocht. Dezelfde avond ben ik gelijk de website van Cotton Candies wezen zoeken en iemand die me een beetje kent weet dat dit een hemel aan hebbedingentjes is voor mij! Na lang twijfelen tussen een stuk of acht kettinkjes had ik de knoop doorgehakt en ben ik voor het model ‘star label silver’ gegaan. Het leuke aan deze sieraden is dat je het kan laten personaliseren. Je kiest een ketting, lettertype en kleur uit en kan daarna je eigen tekst erop laten zetten. Binnen veertien werkdagen komt je ketting met de post in een schattige verpakking en met een klein berichtje van Melina.

1

Ik heb een tijdje getwijfeld tussen de tekst ‘Rockstar’ of de tekst ‘Rebel’. Uiteindelijk ben ik voor, hoe kan het ook anders, ‘Rebel’ gegaan. ;) Het lettertype die ik gekozen heb is ‘Arial’ in de kleur zwart. Dit wil zeggen dat de letters die erin worden gestampt zwart zijn. De tekst zit dus niet op het sieraad, maar is er echt in gestampt met stempels. Het leuke hiervan is dat geen één sieraad hetzelfde is en de ene letter wat hoger staat dan de andere. Dit geeft het leuke speelse effect wat ik persoonlijk veel leuker vind dan een strak en net gegraveerd sieraad.

Vlak voor mijn ketting verstuurd zou worden kreeg ik een e-mail met de voortgangstatus. Zo ben je gelijk op de hoogte en weet je waarneer je bestelling verstuurd word. Ook heb ik tussendoor nog contact gehad met Melina, die snel op mijn e-mail reageerde.

Ik ben ontzettend blij met mijn ketting van Cotton Candies en draag hem als het even kan elke dag! Hij past bij bijna alles en is lekker lang. Ook blijft de ketting erg mooi ondanks het vele dragen.

2

Ben je nog op zoek naar een leuk cadeautje voor een vriendin, voor Moederdag of misschien gewoon voor jezelf? Neem dan zeker eens een kijkje op de website van Cotton Candies! :)

xox
Anneleen

Geef een reactie

