20 Facts About Me

Banner

Zo, dat is een tijd geleden! Precies veertien dagen geleden plaatste ik de laatste blog post online en deze was niet eens door mijzelf geschreven maar door Reina. Eigenlijk is hier maar één reden voor, genaamd; tentamens! Ik heb in totaal zeven tentamens moeten maken, waarvan twee schriftelijk, één pitch, twee grote dossiers, een combinatie van een dossier en een presentatie en een groot event organiseren en uitvoeren. Allemaal tijdrovend en omdat dit mijn eerste tentamenweek ooit was wou ik me hier helemaal op focussen. De resultaten mogen er tot nu toe zijn, ik heb een 7,9 voor een dossier, een 8 voor de pitch, een 8,1 voor het event en sowieso een voldoende voor de combinatie van een dossier en een presentatie! :) Voor de overige drie tentamencijfers vrees ik een beetje, maar we zullen het wel zien. Midden in mijn tentamenweek ging ik ook nog eens naar Paaspop, waar nog een blog post over komt, waardoor ik ook geen ‘Music Monday’ kon maken. Al met al is het bloggen er een beetje bij ingeschoten, maar vanaf vandaag gaat het weer volgens het oude schema. Elke week komt er weer een blog post online en met een beetje geluk soms een extraatje en de ‘Music Monday’ die afgelopen maandag online zou komen wordt voor deze keer verplaatst naar aanstaande maandag. Om het een beetje goed te maken heb ik vandaag een ’20 facts about me’ tag voor jullie. Gewoon twintig random feitjes over mij, die je misschien altijd al hebt willen weten! ;)

1. Mijn naam is een combinatie van mijn ouders namen maar hoe ze er echt op zijn gekomen is een ander verhaal. Mijn ouders keken naar een soort ‘America’s Funniest Home Video’s’ tv programma toen er een filmpje werd gedraaid van een klein meisje die tegen een paaltje op fietste. Dat meisje werd door haar vader geroepen en heette dus Anneleen.

2. Ondanks dat ik al 23 jaar in dezelfde stad in Overijssel woon, voel ik me pas echt “thuis” als ik in Amsterdam rondloop.

3. Ik reis elke dag anderhalf uur heen naar school en weer anderhalf uur terug naar huis. Veel mensen zouden gek worden van het lange reizen, maar ik vind het heerlijk! Onderweg zie je zoveel mensen en dingen waar ik vaak inspiratie uit haal.

4. Vroeger zat ik vijf jaar op gitaarles maar dat vond ik niet genoeg. Ik heb mezelf ook nog basgitaar leren spelen en een klein beetje drums.

5. Mijn vrienden wonen verspreid door heel het land, maar toch zie ik ze regelmatig. En ik spreek ze natuurlijk ook bijna elke dag via WhatsApp.

6. Als ik ook maar iets ruik of eet waar een watermeloen smaak aan zit ga ik echt over mijn nek. Ik vind watermeloen en gewone meloen echt niet lekker!

7. Kokosnoot daar in tegen vind ik echt heerlijk!

8. Mijn favoriete dier is een aapje, dat was zeker nog niet duidelijk te zien aan mijn banner en blog naam?! ;)

9. Ik heb nog geen tattoo’s, maar overweeg om een veer te laten zetten. Heel cliché, maar voor mij heeft het een persoonlijke betekenis.

10. Ik ga liever een hele zomer lang naar concerten en festivals dan dat ik echt op vakantie ga. Ik hou gewoon teveel van muziek.

11. Mijn favoriete bands zijn Valerius, Jett Rebel, MY BABY en HAIM.

12. “I prefer the drummer!” Yep, that’s me! :P

13. Op mijn bucketlist staat onder andere een roadtrip naar Californië en het festival Coachella!

14. De winkels die ik vaak bezoek zijn: River Island, Urban Outfitters, Rockin’ Items, H&M en natuurlijk Primark.

15. Ik ben echt een grote sucker voor schattige verpakkingen, quotes en prulletjes. Soms moet iemand mij echt tegenhouden om iets niet te kopen voor de verpakking.

16. Mijn grootste angst is het water en bijna alles wat daar in leeft. Dit klinkt misschien heel gek, maar mij krijg je niet snel de zee in. Soms heb ik al moeite met het diepe bad in het zwembad.

17. Vroeger gingen we elke zomer kamperen op de camping en stiekem wil ik dat nu weer heel graag een keer doen.

18. Mijn favoriete lipstick is een lipstick van MAC Cosmetics in de kleur ‘Speed Dial’.

19. Het leren biker jack die ik in november bij Primark heb gekocht heb is mijn favoriete kledingstuk en ik draag deze ook elke dag!

20. Ik verzamel drumsticks van drummers die ik live heb gezien.

xox
Anneleen

5 gedachtes over “20 Facts About Me

      1. Dat heb ik dus ook hahah! Ik heb mezelf vroeger bij zwemles echt dingen aangepraat waardoor ik nog steeds niet goed durf hahah! Eindelijk iemand die het snapt! :P

Geef een reactie

