Shoplog: DM

Banner

Afgelopen donderdag ben ik weer naar Duitsland geweest. We gingen naar het plaatsje Nordhorn, dit ligt het dichtst bij ons in de buurt. Nadat we boodschappen hebben ingeslagen bij een enorme supermarkt gingen we uiteraard ook inkopen doen bij DM. Ik heb me dit keer behoorlijk ingehouden en alleen de dingen gekocht die ik ook echt nodig had, maar aangezien jullie de shoplogs van DM vaak wel leuk vinden besloot ik mijn aankopen met jullie te delen. :)

Als eerste nam ik twee limited edition douchegels van Balea mee. De paarse fles is ‘Cabana Dream’ en heeft een maracuja (gele passievrucht) en perzik geur. De roze fles is ‘Paradise Beach’ en heeft een ananas en kokos geur. Beide douchegels hebben lekkere zomerse geuren, maar mijn voorkeur gaat uit naar ‘Paradise Beach’. De douchegels van Balea zijn erg fijne douchegels, ze ruiken niet alleen lekker maar verzorgen je huid ook goed. Ik heb heel snel dat ik een droge huid krijg van bepaalde douchegels maar daar heb ik bij deze douchegels absoluut geen last van.

De Balea douchegels kosten € 0,55 per stuk.

1

De deodorants van Balea zijn ook erg fijne producten om te gebruiken. Ik nam de kokos & nectarine variant weer mee aangezien ik dit een erg fijn geurtje voor de lente en zomer vind. Ik was net door mijn voorraad van deze deodorant heen dus dit tripje naar Duitsland kwam goed uit.

Balea deodorant kost € 0,85.

2

Aangezien ik nu kort haar heb en een beetje aan het experimenteren ben met haarproducten besloot ik deze zee zout spray mee te nemen van Balea. De spray heeft een erg fijne maar subtiele geur. Ik heb hem nog niet gebruikt dus kan hier nog niets over zeggen.

Zee zout spray van Balea kost € 2,95.

3

Mijn scrub is bijna op dus moest ik op zoek naar een vervanging. Ik had de scrub van Treaclemoon in de geur ‘My Coconut Island’ al eens gehad en vond deze erg fijn. Aangezien ze die geur niet in een scrub variant bij DM hadden besloot ik de ‘One Ginger Morning’ scrub mee te nemen. Ik heb de douchegel hiervan nog staan en vind de geur erg fijn en fris.

One Ginger Morning scrub van Treaclemoon kost € 2,95.

4

Ik weet niet wat het is maar ik raak in al mijn make up producten ineens tegelijk de pan. Aangezien het steeds erger word heb ik bij DM maar een deel van mijn voorraad opnieuw ingeslagen. Catrice blijft mijn favoriete budget merk en had ook geen behoefte om iets niets uit te proberen, daarom nam ik mijn standaard producten weer mee. De eyebrow set is een prima kit om je wenkbrauwen mee te doen, er zitten twee kleurtjes in en ik gebruik ze allebei vaak. De prime and fine pore refining anti-shine base is mijn favoriete budget primer. Het is een witte substantie, maar zodra je het uitsmeert wordt het transparant. Deze primer werk voor mijn huid perfect en laat mijn make up de hele dag goed zitten. Als laatste nam ik van Catrice de all matt plus gezichtspoeder mee in de kleur ‘010 Transparant’. Deze poeder gebruik ik elke dag om mijn gezicht mee af te poederen. Een prima budget gezichtspoeder.

Het eyebrow setje van Catrice kost € 3,95.
De primer van Catrice kost € 4,45.
De transparante gezichtspoeder van Catrice kost € 3,45.

5

Ik had bijna een nieuwe mascara nodig en besloot voor een mascara te gaan die ik nog nooit heb gehad. Ik nam ‘The Colossal Volume Express Cat Eyes’ mascara mee van Maybelline. Normaal heb ik altijd ‘The Feather Look’ mascara van Maybelline in de waterproof variant, maar die was nu nergens meer te vinden in de DM. Ik ben benieuwd hoe deze mascara mij gaat bevallen, maar ik ben over het algemeen heel goed te spreken over de mascara’s van Maybelline.

De Maybelline mascara kost € 10,95.

6

Ik gebruik altijd mijn ‘Photo Finish’ foundation van Catrice, maar deze is onlangs uit het assortiment gehaald. Natuurlijk baal ik hier enorm van aangezien hij steeds leger begint te raken. Ik moest dus op zoek naar een vervanging. Ik had mijn oog laten vallen op de ‘Nude Magique Eau De Teint’ foundation van L’Oreal Paris, maar deze bleek ook net uit het assortiment in Nederland te zijn gehaald. In de DM kwam ik gelukkig nog een heel vol schap tegen en zocht ik mijn kleur uit wat ‘120 Pure Ivory’ is. Ik vind de flacon alleen al erg mooi. Het is van zwaar, mat glas met paarse metallic bedrukking en dop.

De L’Oreal Paris kost € 11,95.

7

En als aller laatste kwam ik deze leuke haarelastiekjes van Invisibobble tegen. Ik had hier al wat positieve dingen over gehoord en aangezien ik eindelijk weer een klein staartje in kan zonder het met tien miljoen bobby pins vast te zetten besloot ik deze elastiekjes mee te nemen in de kleur ‘Sweet Plum’. Een bordeaux rode / donker paarse kleur wat op dit moment echt mijn favoriete kleur is. Het is een limited edition kleur vandaar dat het doosje extra schattig is met één van mijn favoriete quotes erop.

Een doosje met drie Invisibobble elastiekjes kost € 4,95.

8

Hopelijk vonden jullie deze shoplog weer leuk. :)

xox
Anneleen

2 gedachtes over “Shoplog: DM

  1. Heel leuke producten! Ik ben heel benieuwd naar de reviews! Vooral van de eau fond de teint want die zou naar het schijnt echt goed zijn… Ben dus heel benieuwd! Maar ook naar de zee zout spray en de invisibobble elastiekjes!

Geef een reactie

