The Disney Tag

Banner1

Het is alweer even geleden dat ik een echte tag heb gedaan, toevallig vond ik een tijdje geleden vond ik ‘The Disney Tag’. Natuurlijk moest ik, als Disney gek, deze tag gelijk doen. Ik besloot om er een kleine twist aan te geven en nodigde Reina uit om samen deze tag in te vullen. Zijn jullie benieuwd naar welke prinses wij wel zouden willen zijn? Lees dan snel verder! ;)

Wat is jouw favoriete Disney film?
Reina: De film die ik het vaakst gezien heb is Frank en Frey. Mijn ouders vertelde mij dat ik altijd huilde tijdens de film ook al had ik hem al meerdere malen gezien en wist ik wat er zou gebeuren. Ik was overigens ook geobsedeerd door Mulan.
Anneleen: Aladdin is mijn all time favourite Disney film. Al van kleins af aan heb ik de toen nog videoband kapot gekeken en de dvd is ook al vaak bekeken. Ik vond Aladdin zo gaaf en stoer, lekker rebels hahah. Ook wou ik altijd een vliegend tapijt hebben en een aapje zoals Abu.

Welke prins zou je wel willen zijn?
Reina: Eugene Fitzherbert, beter bekend als Flynn Rider uit Rapunzel. Ik ging tijdens de film de hele tijd stuk om hem.
Anneleen: Aladdin! Vliegend door de straten in het Midden Oosten op een vliegend tapijt, geweldig lijkt me dat!

Welke prinses zou je willen zijn?
Reina: Doornroosje, want een behoorlijk lange tijd slapen zou ik momenteel alles behalve erg vinden.
Anneleen: Rapunzel, want ik vind haar karakter zo enthousiast en leuk. En tegen een date met Flynn Rider in een bootje onder een hemel vol met lichtjes zeg ik natuurlijk geen nee! ;)

Op welk karakter lijkje het meest?
Reina: Volgens een test die Anneleen en ik hebben gedaan lijk ik het meest op Buzz Lightyear, ik kan me hier alleen totaal niet in vinden. Ik lijk het meest op Mulan, aangezien een Aziatisch vechtende chick mij wel goed omschrijft. Daarnaast ben ik ook behoorlijk eigenwijs, impulsief en vind familie heel belangrijk.
Anneleen: Volgens de test lijk ik het meest op Tinkerbell en ik kan me hier wel een beetje in vinden. Ik kan ook heel erg eigenwijs zijn zoals haar. Toch kan ik me ook wel een beetje vinden in Elsa van Frozen aangezien zij ook wel zo eigenwijs is en best wel op zichzelf is, wat ik ook heel erg kan zijn.

Wat is je favoriete liedje?
Reina: I Wanna Be Like You van Jungle Book.
Anneleen: Let It Go van Frozen, heel cliché maar ik vind het een heel fijn nummer om mee te blèren hahah.

1
© Google.com

Wat is je favoriete Disney park?
Reina: Disneyland in Parijs, omdat dat de enige is waar ik ooit geweest ben. Disney World in Florida lijkt me overigens ook echt wel heel tof.
Anneleen: Ik ben nog nooit naar een Disney park geweest dus ik heb geen idee. Ik hoop wel ooit naar een Disney park te kunnen gaan.

Welke van de originele Disney figuren is jouw favoriet?
Reina: Knabbel en Babbel vind ik heel schattig.
Anneleen: Ik vind om heel eerlijk te zijn de originele Disney figuren niet zo heel leuk, maar als ik dan toch moet kiezen ga ik voor Mickey.

Welk huisdier zou jij wel willen hebben?
Reina: Ik zou Simba wel heel graag willen hebben.
Anneleen: Pascal, de kameleon van Rapunzel! Ik vind hem zo schattig en leuk! Maar een aapje zoals Abu van Aladdin vind ik ook nog steeds leuk hahah.

Wie is jou favoriete schurk?
Reina: Kapitein Haak, piraten zijn gewoon cool.
Anneleen: Dit vind ik een lastige vraag want ik heb altijd een enorme haat voor de schurken van Disney gehad, maar als ik dan toch moet kiezen word het Scar van The Lion King. Puur omdat ik hem altijd gaaf eruit vond zien met zijn litteken bij zijn oog.

In welk kasteel zou jij wel willen wonen?
Reina: Ik denk het kasteel van Frozen, maar dan niet Elsa’s ijspaleis, want ik haat kou.
Anneleen: Het kasteel van de Sultan uit Aladdin!

xox
Anneleen (en Reina)

2 gedachtes over “The Disney Tag

Geef een reactie

