Outfit Post: Black & Grey Rebel

Banner

Vandaag heb ik iets compleet nieuws voor mijn blog, namelijk een outfit post. In de voorjaarsvakantie heb ik een nieuwe outfit bij elkaar geshopt en heb ik na een half jaar zoeken eindelijk de perfecte coated jeans voor mij gevonden! Een half uur later liep ik tegen een sweater aan die mijn naam praktisch schreeuwde en zo kwam ik die dag thuis met een nieuwe outfit. Totaal niet gepland, maar oh zo leuk hahah! :)

Toen Reina in de vakantie bij mij bleef logeren besloten we een poging te wagen en outfit foto’s te gaan maken. Volgens buienradar zou het droog zijn die dag en zou vooral de zon gaan schijnen, perfect weer dus. Helaas liet buienradar ons behoorlijk in de steek en kwam het die dag met bakken uit de lucht vallen. We zochten in het park een poort op, waar we droog onder konden staan, om alsnog wat foto’s te schieten. En hoe erg ik het vind om foto’s terug te zien van mij en ik altijd wel iets vind wat beter kan of anders moet, heb ik toch een paar outfit foto’s voor jullie uitgezocht. Een hele kleine bescheiden selectie en het zijn absoluut niet mijn beste foto’s, maar ik vond mijn outfit te leuk om hem niet met jullie te delen.

Wat ik draag:
Het leren jack komt van Primark, de grijze sweater komt van New Look, de zwarte coated jeans komt van C&A en mijn lage Converse Allstars komen van Sidestep.

1
2
3

Willen jullie vaker outfit posts zien?

xox
Anneleen

3 gedachtes over “Outfit Post: Black & Grey Rebel

Geef een reactie

