Een Dagje Almere Met Reina & Anneleen

Banner

Woensdag en donderdag logeerde Reina bij mij. We hadden op de planning staan om donderdag naar Almere te gaan, zo gezegd zo gedaan. Om kwart over tien ’s ochtends kwamen we met de trein aan in Almere en besloten we spontaan om jullie weer mee te nemen. Daarom hebben we vandaag weer een dagje weg met ons blog post voor jullie! :)

Natuurlijk moesten we eerst naar Primark. We hebben hier ruim twee uur in rond gewandeld maar de collecties vonden we een beetje tegen vallen. Het zat nog net tussen de laatste sale items en de net binnenkomende voorjaarscollectie in en konden niet echt slagen met de dingen die nu in de winkel hingen. Uiteindelijk kwamen we naar buiten met twee mini tasjes en hadden we allebei een zwarte broek gekocht, Reina een lange broek en ik een shortje.

1   2

Na even een kijkje genomen te hebben bij Kruidvat, Claire’s, H&M en Big Bazar gingen we lunchen bij Backwerk. Reina heeft bij dezelfde broodjeszaak gewerkt alleen in een andere plaats. Ze hebben hier overigens echt super lekkere broodjes en ze zijn ook nog eens goedkoop, echt een aanrader!

Na dat we onze broodjes op hadden zijn we naar Flying Tiger gegaan. Ik ben de laatste tijd echt een “sucker” voor flamingo’s geworden, ik weet niet wat het is maar ik vind ze zo leuk! Toen ik dit stickervelletje tegen kwam moest ik hem dan ook gelijk kopen. Twee stickervelletjes waren maar één euro dus koos ik de hartjes er ook nog bij.

3   4

Als ik één favoriete winkel van Almere mag noemen is dat zeker weten Hard Bitten And The Others! Deze super gave winkel heeft binnen een mini ramp, bar en het shop in shop concept. Je kan hier terecht voor nieuwe items maar ook voor vintage en tweedehands kleding en items. Ik kocht een super schattig armbandje van het merk ‘The Darling’.

We hadden helaas niet het beste weer want het regende de hele middag. We hadden het koud en waren een beetje moe dus toen we Mockamore zagen besloten we daar wat warms te gaan drinken. We kozen allebei voor een “White Memories” coffee. Hier op zat onder andere mini karamel blokjes en een blokje nougat.

5   6

Bij Jamin hadden ze paaseitjes met allemaal aparte maar lekkere vullingen. Ze hadden bijvoorbeeld eitjes met kokos, bananensplit en suikerspin! Reina heeft hier een zakje met verschillende soorten paaseitjes gekocht.

En als laatste besloten we nog naar de Oriental te gaan. Deze grote toko heeft zoveel lekkere dingen en niet alleen Aziatisch eten en drinken maar ook Amerikaanse dingen! Ik sloeg hier mijn favoriete Fanta Exotic blikjes in!

7   8

Hopelijk vonden jullie deze spontane actie leuk!

Zijn jullie wel eens in Almere geweest en wat is jullie favoriete winkel daar?

xox
Anneleen (en Reina)

Een gedachte over “Een Dagje Almere Met Reina & Anneleen

  1. Die koffies zagen er heel erg lekken uit! Yumm!
    En ik kan heel goed begrijpen dat je zit bent van flamingo’s! :p
    Ik heb dat momenteel met platypusjes :p

Plaats een reactie