De Liebster Award

Banner

Van de week werd ik genomineerd door Celine voor de Liebster Award. Nu hoor ik jullie denken: “Liebster Award? Wat is dat?” Nou ik dacht precies hetzelfde. Ik had er nog nooit over gehoord maar inmiddels ben ik erachter. De Liebster Award is bedoeld om kleine bloggers van 200 volgers of minder in het zonnetje te zetten! Je wordt genomineerd door een mede blogger, deze mede blogger heeft tien vragen voor je bedacht die je moet beantwoorden. Daarna nomineer je een paar andere mede bloggers en verzin je ook weer tien vragen voor hen. Ik vond het super leuk en wil bij deze dan ook Celine bedanken voor mijn nominatie! Ben je benieuwd naar de vragen die ik gekregen heb en mijn antwoorden? Lees dan snel verder! :)

01. Als je jezelf in één woord zou moeten omschrijven, welk woord gebruik je dan?
Creatief. Ik ben in mijn hoofd continue bezig met dingen te verzinnen wat ik kan maken of waar ik over kan gaan schrijven. Op dit moment zit ik te denken over mijn thuis opdracht voor het vak ‘Creatieve Denktechnieken’ waarbij we een moodboard moeten maken voor je droomkamer van 6 x 6 meter met een oneindig budget, alles kan en mag.

02. Waar zie jij jezelf over 5 jaar?
Over vijf jaar hoop ik mijn Bachelor Communicatie in the pocket te hebben en hoop ik bij een redactie van een gaaf magazine te werken.

03. Wat is je grootste uitdaging op het gebied van bloggen?
Op dit moment is dat het plannen. Ik heb een paar weken geleden aangekondigd weer te gaan studeren en daarom maar één blog post per week online te zetten. Aangezien ik in totaal op één schooldag drie uur onderweg ben en mijn rooster per week nog al verschilt is het soms lastig om te plannen wanneer ik het beste een blog post online kan zetten.

04. Wat is het meest waardevolle in je leven?
Ik denk mijn iPhone omdat hier al mijn favoriete foto’s staan en al mijn lijstjes etc.

05. Als je alles zou kunnen zijn wat je maar wilt, wat zou je dan kiezen?
Een muzikant hahah. Het lijkt me zo gaaf om voor volle zalen te mogen optreden, ik heb er alleen geen lef voor.

06. Wat is het mooiste land dat je in je leven hebt bezocht?
Ik heb nog niet zoveel landen bezocht ik ben alleen naar België, Duitsland, Frankrijk, Spanje en Engeland geweest. Als ik daar dan uit zou moeten kiezen ga ik voor Engeland.

07. Wat vind je het aller leukste aan jezelf?
Mijn creativiteit.

08. Wie of wat is jouw inspiratiebron?
Ik haal mijn inspiratie uit muziek en uit mijn omgeving. Als je elke dag met de trein reist kom je veel interessante dingen tegen.

09. Welk eten vind je eigenlijk niet te eten, maar eet je toch omdat iedereen het doet?
Als ik iets niet lekker vind of niet lust eet ik het niet, ook niet omdat iedereen om mij heen het wel zou doen.

10. Als je een superkracht zou hebben, wat zou het dan zijn?
Vliegen! Het lijkt me zo gaaf om zo even ergens heen te vliegen zonder afhankelijk te zijn van bijvoorbeeld het openbaar vervoer of iemand die kan auto rijden.

Bij deze nomineer ik Anneleen, Isabel, Bettie, Denise en Karo voor de Liebster Award. Jullie mogen het vragenlijstje hieronder gaan beantwoorden en daarna zelf tien vragen verzinnen en andere bloggers nomineren. :)

01. Waarom ben jij begonnen met bloggen?
02. Waar haal jij je inspiratie vandaan?
03. Wat was je laatste reis die je gemaakt hebt?
04. Bij welke winkels shop jij het vaakst?
05. Welk make up product is jouw favoriet?
06. Wat is je favoriete band of artiest?
07. Zit je nog op school? Zo ja wat studeer je?
08. Wat staat er bovenaan jou bucket list?
09. Waar kan je niet zonder mee leven?
10. Wat is je favoriete recept?

xox
Anneleen

2 gedachtes over “De Liebster Award

Geef een reactie

