New In: Spiral Galaxy Saturn Rugzak

Banner

Nu ik weer naar school ga heb ik natuurlijk wel een goede tas nodig. Aangezien mijn Eastpak rugzak al ruim zes jaar oud is vond ik het tijd voor wat nieuws. Dat het een rugzak zou worden was al snel besloten, ik vind dat gewoon het fijnste. Op internet kwam ik veel printjes tegen op rugzakken en één print veroverde mijn hart; de galaxy print! Na een tijdje op het internet zoeken kwam ik al snel een goede en betrouwbare website tegen die er meerdere verkocht in verschillende prints. Tel daar bij op dat er een prima prijs voor gevraagd werd. Voor ik het wist kwam de postbode een dag later aan de deur met mijn nieuwe rugzak.

Mijn rugzak is van het merk ‘Spiral’. Dit merk is in Engels merk en is in 2013 opgericht. Ze verkopen kleine oplages van unieke items waaronder beanies, caps en rugzakken. Mijn oog viel gelijk op de ‘Galaxy Saturn’ variant en hier ben ik dan ook voor gegaan, maar je hebt meerdere varianten in de galaxy lijn vernoemd naar planeten.

De kwaliteit van de rugzak is erg goed en voelt stevig aan. De rugzak is gemaakt van waterbestendig polyester en heeft stevige schouderbanden. De onderkant is licht gevoerd waardoor deze een lichte demping heeft als je hem net iets te hard op een harde ondergrond zet. Ook heeft de tas verschillende vakjes. Zo heb je een groot vak op de voorkant, een groot hoofdvak waarin nog een vak voor een laptop zit en een klein opbergvakje met rits waar je makkelijk belangrijke dingen in kunt verstoppen.

1

De achterkant van de rugzak is ook nog eens extra gevoerd, zodat je bij het dragen geen last hebt van stekende dingen in je rug. Ook lijkt het daarom iets lichter te dragen dan je denkt. Ook zit er aan de zijkant een klein gaatje waar je eventueel oordopjes doorheen zou kunnen doen zodat je niet je iPod in je handen hoeft te houden.

2

Een andere reden waarom ik voor deze rugzak ben gegaan is omdat die groot is en er een 15 inch laptop in past. Nu sleep ik niet elke dag mijn laptop mee, maar mocht ik hem een keer nodig hebben op school kan ik hem makkelijk in mijn rugzak stoppen zonder dat ik met twee tassen moet slepen.

3

Al met al ben ik enorm blij met mijn nieuwe rugzak en vind ik het een echte eyecatcher! :)

Ik vond mijn galaxy print rugzak op de website van Go-Britain voor maar €29,99. Go-Britain heeft meerdere varianten van de galaxy lijn en natuurlijk ook andere prints. De service van deze webshop is goed. De rugzak werd in een grote stevige doos verstuurd en als je op een werkdag voor 16:00 uur besteld heb je hem de volgende dag in huis!

Wat voor tas hebben jullie voor school?

xox
Anneleen

Geef een reactie

