Kiko Color Fever Eyeshadow Palette

1a

Op mijn wishlist voor kerst stond al een tijdje het ‘Color Fever Eyeshadow Palette’ in de kleur ‘101 Coral Burgundy’ van Kiko. Toen ik met mijn ouders afgelopen december in Oberhausen waren waar een Kiko filiaal zit mocht ik dan ook mijn kerst cadeautje uitzoeken. Dit kleine palette met vier kleuren oogschaduw heb ik nu een aantal keren gebruikt en wou deze graag met jullie delen. Ben je benieuwd naar dit oogschaduw palette van Kiko? Kijk dan zeker verder.

De verpakking is mat zwart waar met zilveren letters het Kiko logo staat. Achterop de verpakking staat een korte beschrijving zoals de naam van het palette en hoeveel gram erin zit (4 x 0,7 gram) en waar het gemaakt is. Het doosje is heel licht en klein en is daarom makkelijk mee te nemen op reis. Ook komt het palette nog eens in een zwart kartonnen doosje waar de informatie ook nog eens op staat. De uitstraling van Kiko doet mij aan MAC denken, wat ik al eerder heb verteld.

1

De vier kleuren in het palette zijn werkelijk prachtig. De bovenste rij bevat een licht roze highlighter en een mooie bordeaux rode kleur. De onderste rij bevat een prachtige witte highlighter en een donkerbruine kleur. Alle vier de kleuren hebben een shimmer, wat ik persoonlijk mooier vind dan een matte oogschaduw.

2

Op de swatch foto ben ik twee keer met mijn vinger over de swatch gegaan om de kleuren iets intenser te maken. Het pigment is goed, alleen met één veeg over mijn hand was het nog niet helemaal duidelijk te zien. De kleur moet je dus wel een beetje opbouwen op je ogen. Sommige kleuren vielen bij het swatchen toch een beetje tegen om heel eerlijk te zijn. De mooie licht roze highlighter valt op mijn hand een beetje oranje uit en de mooie bordeaux rode kleur neigt meer naar bruin dan een mooie bordeaux rood. Toch ben ik over de witte highlighter en de donkerbruine kleur meer dan tevreden! De oogschaduw voelt fijn en zacht aan en is makkelijk te blenden. Misschien moet ik gewoon nog even wennen aan de andere twee kleurtjes en wat meer er mee gaan spelen voor ik ze meer ga waarderen.

3a

Kiko heeft nog drie andere versies van dit ‘Color Fever Eyeshadow Palette’ in de collectie, een bruine, groene en blauwe versie. Deze palettes kosten € 13,90 per stuk.

xox
Anneleen

3 gedachtes over “Kiko Color Fever Eyeshadow Palette

  1. Wauw Anneleen dit is echt een super mooi paletteje! :D Kiko heb ik zelf nog nooit gebruikt en ik wil het heel graag eens proberen! :-)
    Trouwens wat leuk dat je communicatie gaat bij studeren! Mijn beide broers doen/deden deze opleiding (eentje is nog bezig en de andere is afgestudeerd) :-) Ben ook heel benieuwd of deze opleiding je zal bevallen! Laat het zeker weten eh! ;-)

Geef een reactie

