Een Dagje Dordrecht & Rotterdam Met Reina En Anneleen

Banner

Vorige week zaterdag ben ik samen met Reina weer een dagje weg geweest. We proberen elke maand een keer af te spreken, soms is het vaker dan één keer en heel soms zit er een maand tussen dat het niet uit komt, maar over het algemeen lukt het vaak wel. Vaak kiezen we voor Amsterdam, maar de laatste tijd zijn we andere plaatsen wezen ontdekken. Zo zijn we afgelopen zomer met een dagkaart van de trein door een deel van Nederland gereisd en kwamen we ook in Dordrecht. Na wat zoeken op internet kwamen we nog een paar leuke winkeltjes tegen in Dordrecht die we een keer wouden bezoeken. Zo gezegd, zo gedaan we gingen naar Dordrecht en combineerden gelijk deze dag met een bezoek aan Rotterdam. We hebben weer een soort plog gemaakt en laten deze graag aan jullie zien. :)

Voor mij begon de reis al vroeg, om kwart over acht ging mijn trein om vervolgens om half elf in Dordrecht aan te komen, onze eerste stop van de dag. We liepen even door de stad en keken in een paar winkels zoals HEMA en The Body Shop. Daarna besloten we op zoek te gaan naar één van de winkels die we op internet gevonden hadden; Rockin’ Items. Hierover hebben jullie al kunnen lezen op de blog.

1   2

Toen we bij Rockin’ Items vandaan kwamen liepen we nog wat rond en kwamen weer op dezelfde plek uit waar ik afgelopen zomer ook een foto heb gemaakt. Toen scheen de zon nog vol op en nu was het koud en regende het steeds zacht. We besloten te lunchen bij Bram Ladage aangezien ik altijd goede verhalen hierover hoor maar er bij mij in de buurt geen Bram Ladage is. Ik moet toegeven, dit was de lekkerste patat die ik heb geproefd hahah!

3   4a

Nadat we gegeten hadden zouden we terug gaan naar het station om naar Rotterdam te gaan maar Reina raakte haar OV kaart kwijt. We zijn de hele stad weer door geweest in de hoop dat die nog bij Rockin’ Items zou liggen, maar helaas we konden hem nergens meer vinden. We gingen naar de Blokker en hadden een dagkaart voor de trein gekocht zodat we toch onze dag konden af maken. We kwamen na dit hele avontuur eindelijk aan bij onze tweede stop; Rotterdam Centraal! De New Look konden we dan ook niet overslaan hier. Reina heeft hier een broek gekocht en ik niets. Ik vond de collectie wat er nu hing een beetje tegenvallen en alles wat ik op het internet vind, vind ik nooit terug in de winkel.

5a   6a

Na een hele dag super veel gelopen te hebben ploften we bij YoYo Fresh Tea Bar neer. Ons standaard ritueel in Rotterdam is om bij YoYo een drankje te drinken alleen was onze oude vertrouwde YoYo locatie verhuisd naar Codarts University, wat praktisch naast Rotterdam Centraal ligt. Het nieuwe pand van YoYo is super mooi en een ultieme chill plek. Reina bestelde een drankje van het winter special menu, namelijk de apple pie tea en ik bestelde een peach bubble tea.

7a   8a

Natuurlijk moest er nog een selfie gemaakt worden, dit keer een brakke after shopsessie editie hahah. We waren moe, hadden zere voeten en waren een paar keer nat geregend. Na onze YoYo chill sessie zijn we weer terug gegaan naar Rotterdam Centraal en gingen we weer naar huis na een super gezellige en leuke dag! :)

9a   10a

xox
Anneleen (en Reina)

Een gedachte over “Een Dagje Dordrecht & Rotterdam Met Reina En Anneleen

Geef een reactie

