MAC Lipstick Pink Plaid

banner

In december ben ik wezen shoppen in Amsterdam. Ik had nog een VVV bon die ik voor mijn verjaardag had gekregen en deze was onder andere geldig bij Douglas. Het eerste wat ik dacht toen ik de VVV bon kreeg was, een nieuwe lipstick van MAC! Ik nam de bon mee naar Amsterdam en in het Douglas filiaal in de Kalverstraat hadden ze een MAC counter. Ik had al een tijdje de kleur ‘Pink Plaid’ op mijn lijstje staan en gelukkig hadden ze deze op voorraad. Voor ik het wist stond ik weer buiten met een nieuw MAC tasje waar mijn derde MAC lipstick in zat!

Ik zocht een niet te opvallende lipstick kleur en kwam al snel bij ‘Pink Plaid’ uit. Dit is een ideale “my lips but better” kleur in het oudroze. De lipstick heeft een matte finish, waardoor hij erg lang blijft zitten. Wel moet je van te voren wel goed je lippen scrubben, want door een matte finish zie je al snel losse velletjes.

De verpakking van MAC blijf ik mooi vinden. Het is vrij basic zwart met zilverkleurige huls, maar toch oogt het voor mij toch een beetje luxe. Ik ben gewoon dol op de lipsticks van MAC! Ze blijven lang zitten, de pigmentatie is goed, voelen fijn aan op je lippen en drogen ze niet uit, ruiken lekker en vind ze daarom ook zeker de prijs die je ervoor betaald meer dan waard.

1

Op de swatch foto kan je de kleur beter zien. Het is een redelijke nude kleur gecombineerd met een zachte oudroze kleur. Deze kleur knalt daarom ook niet van je lippen en is prima iedere dag te dragen. Na één swatch geeft de lipstick al een mooie dekkende laag en met een tweede laag heb je een iets opvallendere roze kleur, zo kan je de lipstick ook nog een beetje opbouwen. Ik ben er ontzettend blij mee! :)

2

Wat is jullie favoriete lipstick van MAC?

xox
Anneleen

Een gedachte over “MAC Lipstick Pink Plaid

  1. Dit is echt een heel mooi kleurtje!! Zelf heb ik de kleur nouvelle vogue en dat vind ik zelf ook een heel mooit kleurtje (het is ook de enige die ik heb haha!) en het lijkt eigenlijk heel fel op dit kleurtje dat je gekocht hebt :-)

Geef een reactie

