Rockin’ Items

banner

Afgelopen zaterdag zijn Reina en ik weer een dagje weg geweest. Dit keer besloten we naar Dordrecht en Rotterdam te gaan, weer eens wat anders dan Amsterdam. Na wat speurwerk op Google over leuke winkels die niet standaard zijn zoals H&M etc. kwam ik op de website van ‘Rockin’ Items’ uit. Na een paar keer op de website te hebben gekeken was ik al behoorlijk enthousiast, maar nadat ik in de winkel zelf ben geweest kan ik oprecht zeggen dat ik mijn nieuwe favoriete winkel gevonden heb!

Bij Rockin’ Items vind je gave kleding items van merken als ‘Coster Copenhagen’, ‘Blake Seven’, Nola.Nova’, ‘By Danie’, ‘Eleven Paris’ en ‘Handmade Factory’. In deze collecties vind je gelimiteerde items variërend van gave broeken en basic items tot aan stoere statement shirts en sweaters. Vooral de merken ‘Blake Seven’ en ‘Nola.Nova’ vond ik erg leuk en helemaal mijn stijl.

Ook verkopen ze gave en unieke sieraden van merken als ‘Cotton Candies’, ‘Club Manhattan’ en ‘By Pipit’. Ik vind zelf de armbandjes van ‘Cotton Candies’ heel leuk. Ze zijn stoer en hebben een gave statement tekst. Ik had mijn oog op een armbandje met de tekst ‘Rock ’n Roll Ballerina’ maar helaas was deze net uitverkocht. De kettingen van ‘Club Manhattan’ vond ik ook erg gaaf en de armbandjes van ‘By Pipit’ vond ik erg leuk om te zien, vooral het gold plated armbandje met kleine zwarte sterretjes eraan.

Naast kleding en sieraden worden er ook gave boots van het merk ‘Billy Boots’, toffe photoblocks van het merk ‘Home Circus’ en tassen van het ‘Rockin’ Items’ merk zelf verkocht.

Ik heb een photoblock gekocht met de tekst “I like bands” aangezien dit een typisch ding voor mij is. Photoblocks zijn houten blokjes van 12 cm x 10 cm x 2 cm met een leuke print erop. Je hebt ze in allerlei verschillende soorten en stijlen zo is er dus voor iedereen wel een leuke te vinden. De photoblocks zijn handgemaakt en zijn super leuk te combineren met bijvoorbeeld kaarsjes, vazen, boeken en fotolijstjes. Een echte eyecatcher voor in huis!

1

Bij mijn aankoop kreeg ik een leuk armbandje erbij. Het is een heel simpel armbandje met een zwart elastieken touwtje en een zilverkleurige pijl. Dit soort armbandjes zijn perfect om te combineren met andere armbandjes en helemaal mijn stijl. Erg leuk om erbij te krijgen dus! :)

2

Rockin’ Items is oorspronkelijk een webshop, maar heeft ook een pand in Dordrecht waar je de collecties kan kopen en wat zeker de moeite waard is om een keer te kijken. Het pand van Rockin’ Items is te vinden in Voorstraat 94 in Dordrecht, en is elke vrijdag en zaterdag geopend van 10 uur ’s ochtends tot 5 uur ’s middags.

Mocht je niet naar de winkel zelf kunnen komen dan is er altijd nog een webshop. Als je hier een bestelling plaatst voor vier uur ’s middags wordt het dezelfde dag nog verstuurd, zo heb je de bestelling lekker snel in huis!

3

Zijn jullie al net zo enthousiast als ik ben over Rockin’ Items?

xox
Anneleen

Een gedachte over “Rockin’ Items

Geef een reactie

