Jett Rebel @ Paradiso

Banner

Maandag 29 december besloot ik een poging te wagen en nog snel last minute twee tickets voor Jett Rebel in een uitverkocht Paradiso te scoren. Na een hele dag op ticketswap te hebben gehangen en om het half uur de pagina te vernieuwen zag ik eindelijk twee tickets in de verkoop. Als een gek heb ik erop geklikt en voor ik het wist waren de tickets in the pocket. De dag erna, dinsdag 30 december, was het al zo ver. Ik ging samen met mijn vader naar de afsluiter van Jett Rebel’s “tour d’amour” in Paradiso!

We kwamen om kwart voor zeven aan bij Paradiso, waar al een kleine rij stond. Het viel mij nog erg mee qua drukte, maar aangezien de deuren om zeven uur open zouden gaan en het optreden pas tegen half negen zou beginnen zouden er op het laatste moment nog wel veel mensen naar binnen komen. Toen we eenmaal binnen waren gingen we gelijk door naar het eerste balkon aangezien je daar kan zitten en perfect uitzicht hebt. Mijn vader heeft last van zijn knie en kan niet zo lang staan, dit was dus een perfecte oplossing. In het anderhalf uur voor de show ben ik voor het merendeel beneden geweest omdat Melissa er ook was en ik nog meer fans tegen kwam waar ik even mee gepraat heb. Toen het eindelijk half negen was begon de show. Het bekende liedje ‘He’s A Rebel’ van ‘The Crystals’ begon te spelen en de neon lampen begonnen te knipperen. Jett Rebel speelde ruim drie uur, wat ik persoonlijk super knap vind. Aan het einde van de show hoorde je Jelte’s stem het wel een paar keer begeven, maar dat gaf niet hij was drie dagen voor deze show zo ziek dat die eigenlijk niet eens mocht optreden. Als je dan een show van ruim drie uur doet en je alles geeft heb ik alleen maar diep respect voor je. Heel Paradiso was stampvol en de sfeer was echt geweldig! Ook hingen er overal camera’s want halverwege de dag werd bekend gemaakt dat er hoogstwaarschijnlijk een dvd van dit optreden komt. Ik ben benieuwd! Ik ben in ieder geval super blij dat ik hierbij kon zijn want dit was zeker één van de gaafste optredens die ik van Jett Rebel heb gezien! Na de show heb ik nog een tijdje met andere fans en Rick (de drummer) gepraat en wat gedronken. Natuurlijk ben ik ook weer op de foto gegaan en… Ik heb eindelijk zijn signature drumstokjes gekregen die ik met mijn verjaardag zou krijgen van Reina en Melissa. Het was dus een top avond en een perfecte aflsuiter van 2014! :)

1
2
3
4
5

xox
Anneleen

Geef een reactie

