Project Positief Tag

Banner

Een tijdje geleden ben ik getagd door mijn naamgenootje Anneleen om de ‘Project Positief’ tag te doen. Een leuke tag met een positieve twist eraan, perfect om het nieuwe jaar mee te beginnen dacht ik zo!

Wat is je favoriete quote en waarom?
Every great dream begins with a dreamer. Ik ken de quote van Diana haar blog en kan me hier heel erg in vinden. Ik ben een echte dromer en mijn fantasie is enorm, daarom vind ik deze quote perfect bij mij passen.

Welke droom zou je in je leven willen realiseren?
Een roadtrip maken door Californië! Dat staat al een paar jaar zo hoog op mijn bucketlist! Het lijkt me echt geweldig om Californië te ontdekken door middel van een roadtrip met een paar vrienden.

Wat betekent geluk voor jou?
Mijn vrienden staan op nummer één! Zonder mijn bestie zou ik niet weten wat ik zou moeten. Ook horen concerten en festivals bij geluk voor mij, omdat dit echt de momentjes zijn waar ik intens van kan genieten.

Wie kan jou ontzettend opvrolijken?
Mijn bestie Reina. We wonen dan weliswaar ruim twee en een half uur met de trein bij elkaar vandaan maar we proberen elke maand minstens één keer af te spreken. Natuurlijk spreken we elkaar ook elke dag via Whatsapp en ze is er altijd voor mij.

Voor wat mogen we je ’s nachts wakker maken?
Een optreden van Jett Rebel! ;) Oh en red velvet cupcakes van Cupcake Chic!

Waardoor kreeg je voor het laatst een lachbui?
Gisteren, om het gesprek wat Reina, Melissa en ik hadden op Whatsapp.

Op welke prestatie ben je ontzettend trots?
Dat ik in mei ben afgestudeerd als Grafische Vormgever. Ik heb zo lang met mijn studie geworsteld, er kwam van alles tussen door wat voor tegenslagen zorgde en ik moest uiteindelijk een half jaar langer door om af te studeren. Ik heb heel vaak op het punt gestaan om ermee te stoppen, maar ik ben blij dat ik heb doorgezet en mijn MBO niveau 4 diploma in the pocket heb.

Welke boodschap zou je graag aan anderen willen meegeven?
Dan eindig ik ook met de quote waarmee ik deze tag begonnen ben; every great dream begins with a dreamer! Ga je dromen achterna en doe waar jij blij van word!

Bij deze wil ik Celine taggen om deze ‘Project Positief’ tag ook te doen!

xox
Anneleen

2 gedachtes over “Project Positief Tag

  1. Heel leuk om te lezen! Ik vind je qoute inderdaad een hele leuke als je er bij stilstaat! Lijkt me inderdaad helemaal bij jou passen! ;-) En super dat je hebt doorgezet voor je diploma! Daar mag je heel erg trots op zijn meid!

Geef een reactie

