Mijn 2014!

Banner

Vandaag is het alweer oudejaarsdag, de laatste dag van 2014! Wat is dit jaar verschrikkelijk snel voorbij gevlogen, voor mijn gevoel is de zomer net voorbij en zitten we nog maar in oktober. Niets is minder waar want het vuurwerk en de melkbussen knallen hier al de hele dag door, wat het typische oudejaarsdag gevoel geeft als je hier in de buurt woont. Voordat het 2015 is wil ik nog even terugblikken op de hoogtepunten die 2014 voor mij had!

– Ik ben deze blog gestart!
Eind januari was ik al druk bezig met een paar voorbereidingen voor je een blog begint, denk aan een naam, een huisstijl, ideeën etc. Op één februari postte ik mijn eerste blog post op deze blog en hier heb ik tot de dag van vandaag nog geen spijt van gehad. Ik zie bloggen echt als een leuke hobby en vind het heerlijk om mijn belevenissen met jullie te delen.

– Mijn polaroid camera!
In februari kocht ik ook een polaroid camera en ik durf makkelijk te zeggen dat mijn polaroid camera samen met mijn iPhone de beste aankopen van dit jaar waren! Ik sleep mijn polaroid camera als het even kan overal mee naartoe en beleef hier zo veel plezier mee.

– Ik ben eindelijk afgestudeerd op het MBO als Grafische Vormgever!
Op 23 april had ik mijn laatste en gelijk grootste examen, de Proeve van Bekwaamheid. Deze heb ik in één keer gehaald. Hierna werden al mijn gegevens en documenten naar de examencommissie gestuurd en op 9 mei kreeg ik officieel het verlossende woord; GESLAAGD!

– Alle gave concerten en festivals die ik dit jaar mee heb mogen maken!
Ik heb dit jaar enorm veel leuke concerten en festivals bezocht die stuk voor stuk leuk waren! Zo heb ik HAIM twee keer gezien, ben ik naar The 1975 geweest, heb ik Shirma’s Soulkitchen meegemaakt, heb ik Jett Rebel maar liefst elf keer gezien dit jaar en als klap op de vuurpijl ben ik voor de derde keer naar Pinkpop gegaan! Natuurlijk zijn dit lang niet alle optredens, festivals en artiesten die ik dit jaar heb gezien maar dit waren zeker een paar hoogtepunten.

– Mijn 23e verjaardag!
Normaal vier ik mijn verjaardagen niet zo uitgebreid, maar dit jaar had ik een paar vriendinnen uitgenodigd die gelijk bleven slapen. Aangezien we allemaal Jett Rebel fans zijn was het thema al snel gekozen en uiteindelijk hebben we het enorm gezellig gehad!

Natuurlijk zijn er nog veel meer dingen gebeurd dit jaar, maar voor mij waren dit toch wel mijn vijf hoogtepunten. Ik ben benieuwd wat er allemaal te wachten staat in 2015!

Wat is jullie hoogtepunt van 2014?

Ik hoop dat jullie allemaal een fijne jaarwisseling hebben!
xox
Anneleen

Een gedachte over “Mijn 2014!

  1. Stuk voor stuk prachtige hoofdpunten! Heel leuk om te lezen! Ik hoop echt dat 2015 voor jou weer zoveel leuks in petto heeft meid! Maak er een mooi jar van! En ik wens je alles toe wat je zelf maar wilt! Gelukkig nieuwjaar!

Geef een reactie

