A Polaroid View #02

Banner

In augustus maakte ik mijn eerste ‘A Polaroid View’, nu in december vond ik het tijd worden voor een deel 2. Ik heb de afgelopen maanden weer behoorlijk wat polaroid foto’s gemaakt en wil hiervan graag weer een selectie delen. Ik ben soms nog steeds aan het uitzoeken wat de beste stand is voor het type weer of de belichting waardoor lang niet alle polaroids even goed lukken, maar als je niet oefent leer je het nooit. Ik heb mijn camera weer meegenomen naar verschillende plekken waaronder Schiphol en mee het water op toen we van de zomer gingen varen. Ben je nieuwsgierig? Kijk dan snel verder! :)

1
Starbucks op Schiphol, juli 2014.

2
Met Reina bij de skatebaan, augustus 2014.

3
Varen in Giethoorn, augustus 2014.

4
Na het optreden van Jett Rebel bij het Bruisconcert, augustus 2014.

5
Djierie, september 2014.

6
Samen met Kimberley chillen in Zwolle, oktober 2014.

7
Met Denise lunchen in Zwolle, oktober 2014.

8
Mijn 23e verjaardag met de bende van ellende, november 2014.

9
Samen met Rick na de première van ‘Who The Fuck Is Jett Rebel?!’ bij IDFA, november 2014.

Klik hier om naar deel #01 van ‘A Polaroid View’ te gaan.

xox
Anneleen

Geef een reactie

