Shoplog: Primark & Amsterdam

Banner

Yes, je leest het goed, alwéér een shoplog! Afgelopen zaterdag ben ik weer met Reina op stap geweest en zijn we naar Primark in Zaandam gegaan en daarna door naar Amsterdam. Ik moet eerlijk zeggen dat Primark me nu wel een beetje gaat tegen vallen nu ik er zo vaak achter elkaar ben geweest, maar dat mag de pret niet drukken. Wederom is dit weer een mini shoplog van drie dingen, maar ik ben er wel enorm blij mee en wou het toch met jullie delen.

Ik kwam Primark uit met dit T-shirt. Aangezien ik naast aapjes een lichte dino obsessie heb was dit wederom weer een match. De bloemetjesprint op het shirt zelf vind ik ook erg gaaf en geeft het een vintage gevoel eraan. Ik weet trouwens niet wat het is met Primark en mij, maar tegen de zomer aan vind ik geen leuke shirts en zodra het winter is vind ik ze in overvloed haha!

Dit Jurassic Park shirt kostte € 8,00.

1

Toen kwamen we in Amsterdam bij Douglas uit. Voor mijn verjaardag had ik een VVV bon gekregen van Suzanne en Jannieke en mijn eerste gedachte was gelijk; “een nieuwe MAC lipstick!” Ik wou een lipstick die ik elke dag kan dragen, een niet te heftige roze. Na wat research op het internet kwam ik uit op ‘Pink Plaid’. De vorige keer was deze uitverkocht bij Douglas maar dit keer hadden ze hem gelukkig nog. Na even swatchen en kijken besloot ik hem mee te nemen en heb er geen spijt van gekregen!

Deze MAC lipstick in ‘Pink Plaid’ kost normaal € 19,00 maar door mijn VVV bon betaalde ik nog maar € 4,00.

2

Als laatste wil ik deze handcrème van & Other Stories met jullie delen, deze winkel is nog niet zo lang geleden geopend in Amsterdam. Ondanks dat de kleding mij totaal niet aansprak was ik erg nieuwsgierig naar hun beauty en verzorgingsproducten. Toen ik de geur ‘Moroccan Tea’ rook was ik verkocht, zo ontzettend lekker en fris! Ik besloot deze handcrème mee te nemen onder het mom je kan nooit genoeg handcrème hebben in de winter!

Deze handcrème kostte € 5,00.

3

xox
Anneleen

Geef een reactie

