Make-Up Studio Supershine Lipgloss

Banner

Twee weken geleden was er op Instagram een winactie van het merk ‘Make-Up Studio’. Dit merk staat vooral bekend om hun geweldige kwaliteit make up wat ook veel door visagisten en in het theater word gebruikt. De winactie was heel simpel, je moest de foto liken en in een reactie zetten met wie je een lipgloss wou winnen. Ik besloot een gokje te wagen en tagde mijn bestie Reina er in. Een paar dagen later kreeg ik een berichtje dat ik gewonnen had en een lipgloss voor Reina en mij zelf had gewonnen! Super leuk natuurlijk! Dinsdag kwam het pakketje al door de brievenbus en vandaag laat ik jullie zien welke lipgloss we gewonnen hebben.

Dit is de ‘Supershine Lipgloss’ in de kleur ‘Reflex 3’. Ik was een beetje sceptisch toen ik de kleur zag, rosé goud. Ik ben altijd heel safe en ga negen van de tien keer voor een roze kleurtje als ik al voor een lipgloss ga, want lipgloss is toch niet zo mijn ding. Na een paar swatches te hebben gemaakt en hem op mijn lippen te hebben geprobeerd werd ik al enthousiaster. De kleur is namelijk helemaal niet zo “heavy” als je zou denken! Het is een prachtige peachy kleur met een klein beetje roze erin verwerkt. Ook is de lipgloss niet enorm dekkend waardoor het een mooi subtiel geheel blijft. Deze lipgloss is daarom ook geschikt om over een lipstick aan te brengen.

1

Over de kwaliteit was ik echt verbaasd. Ik had al voor goede verhalen gehoord over het merk ‘Make-Up Studio’ en ik ben het daar ook mee eens. De kwaliteit is heel goed! De lipgloss overleeft makkelijk een hapje en een drankje en zelfs na twee uur keihard gewerkt te hebben was de lipgloss nog niet vervaagd! Het kwastje is ook erg fijn om mee te werken. Het is niet het standaard lipgloss kwastje maar heeft meer weg van een echte lippenseel.

Op de swatch lijkt de lipgloss een beetje bruin, maar laat je daardoor niet afschrikken want in het echt valt dat heel erg mee. De glitters die in de lipgloss verwerkt zitten maken de lipgloss vooral goed geschikt voor de feestdagen die er aan zitten te komen. :)

2

Make-Up Studio zit in Amsterdam, Den Haag en Eindhoven. Ook is de make up online te bestellen op de website.

Zijn jullie al bekend met het merk ‘Make-Up Studio’?

xox
Anneleen

Geef een reactie

