Shoplog: Essen & Oberhausen

Banner

Vaak ga ik twee keer in het jaar naar Oberhausen om te shoppen in het grote overdekte winkelcentrum Centro. Rond de zomer en rond december aangezien er dan ook een grote kerstmarkt bij zit. Afgelopen zomer ben ik er samen met Reina geweest en hebben we een ‘Oberhausen Shopping Guide‘ gemaakt en afgelopen dinsdag ben ik er weer met mijn ouders geweest. Dit keer besloten we het iets anders te doen, we gingen namelijk eerst naar Essen waar we nog nooit geweest waren. Ik wou heel graag eens een kijkje nemen bij Primark in Essen die wel zes verdiepingen heeft! Na Essen zijn we doorgegaan naar Oberhausen waar we nog even door Centro zijn gegaan. Natuurlijk heb ik geshopt bij onder andere Primark, Kiko en DM en vandaag laat ik de leukste dingen van deze shopsessie aan jullie zien! :)

Ik begin met mijn leukste aankoop die ik dinsdag heb gedaan en dat is dit leuke shirt met de drie bekende emoji aapjes erop! Een paar maanden geleden zag ik dit shirt al eens op de Instagram van Primark voorbij komen en sindsdien was ik hier naar op zoek. Gelukkig liep ik in Primark in Essen gelijk tegen dit shirt aan en hij was er ook nog in mijn maat. Dit shirt ging dus gelijk in mijn mandje! Ik ben er super blij mee en het is een echt “Anneleen” shirt aangezien ik helemaal weg ben van aapjes en deze emoji’s ook erg vaak gebruik.

Dit emoji T-shirt kostte € 8,00.

1

Aangezien ik bijna alleen maar grijze en zwarte jeans in mijn kast heb liggen besloot ik ook eens voor een leuke denim jeans te gaan. Het is deze biker jeans geworden van Primark die ik ook al in het zwart en grijs heb. Ik vind deze broeken ontzettend fijn zitten en ze staan erg leuk door de details op de broek. Ik hou niet zo van de normale denim jeans zonder details.

Deze biker jeans kostte € 19,00.

2

Ook nam ik deze bordeaux rode sjaal mee bij Primark. Ik vond deze kleur erg leuk staan bij mijn leren biker jack die ik de vorige keer bij Primark heb gekocht. De sjaal is lekker lang, breed en zacht waardoor die super comfortabel om je nek zit.

Deze sjaal kostte € 5,00.

3

Bij Accessorize kocht ik deze lange ketting. Ik ben dol op lange kettingen, vooral op een basic shirt! Aan de ketting hangt een grote gouden ster, een wat kleiner goud sterretje met witte diamantjes en een klein wit diamantje. Ik vind het een enorm mooie subtiele ketting en ben dan ook super blij met deze aankoop.

Deze ketting kostte € 8,90.

4

Bij de H&M Beautybox kocht ik dit oogschaduw kwastje. Ik had ze al heel lang zien hangen en besloot er nu maar één mee te nemen aangezien ik toch nog een extra oogschaduw kwastje zocht. Ik vind het wit met rosé gouden details erg mooi en classy ogen. Ook zijn de haartjes erg fijn van dit kwastje. Zeker een aanrader!

Dit oogschaduw kwastje kostte € 3,99.

5

Toen ik bij Kiko kwam had ik een hele lijst met producten die ik wou kopen, toch ben ik de winkel uitgegaan met maar één nagellakje. De producten die ik op mijn lijstje had staan vond ik in het echt niet zo mooi qua kleur en bij sommige producten besloot ik nog even te wachten. Zo kocht ik dus alleen dit mooie champagne kleurige lakje in de kleur ‘303 Beige Chrome’. Ik vind het een mooie kleur voor de feestdagen.

Dit nagellakje van Kiko kostte € 2,90.

6

Bij DM vond ik dit prachtige bordeaux rode nagellakje van Essie in de kleur ‘Bahama Mama’. Ik ben helemaal verliefd op deze kleur die perfect is voor in het najaar.

Dit Essie nagellakje kostte € 7,95.

7

In Duitsland hebben ze vaak andere en meer limited editions van Essence, Catrice en P2. Toch vond ik ze deze keer heel erg tegenvallen en heb hier verder ook geen make up gekocht. Ik nam wel deze twee haarelastiekjes van Essence mee uit de limited edition lijn ‘Good Girl Bad Girl’. Het is een zwart elastiek en een roze elastiek met aan elk elastiekje twee gouden sterretjes.

Deze elastiekjes kostte € 1,79.

8

En als laatste nam ik natuurlijk weer een douchegel van Treaclemoon mee. Dit keer koos ik voor de limited edition ‘Warm Cinnamon Nights’. Deze geur is bijna identiek aan de ‘Ginger Sparkle’ lijn die vorig jaar rond kerst te koop was bij The Body Shop. Een heerlijke geur voor in december!

Deze douchegel van Treaclemoon kostte € 3,95.

9

xox
Anneleen

3 gedachtes over “Shoplog: Essen & Oberhausen

  1. Wat een hoop leuke aankoopjes! Dat shirt is echt grappig en je sjaal heeft een hele mooie kleur! Een paar maanden geleden ben ik ook naar centrO oberhaussen geweest, erg leuk is het daar! Naar essen wil ik nu ook naar toe, een primark van 6 verdiepingen…?! Wauw, dat wil ik zien! :-D

Geef een reactie

