Hollister Body Mist

Banner

Body mists, ze zijn populairder dan ooit! Ze zijn in veel winkels te verkrijgen maar de bekendste zijn toch wel van Victoria’s Secret. Nu moet ik eerlijk toegeven, de body mists van Victoria’s Secret zijn lekker, maar die van Hollister zijn nog lekkerder! Ik raak snel uitgekeken op de geuren die verkrijgbaar zijn bij Victoria’s Secret, die van Hollister daar in tegen gaan mij niet tegenstaan. Aangezien ik het idee heb dat nog niet veel mensen bekend zijn met de body mists van Hollister besteed ik vandaag wat extra aandacht aan mijn favoriete body mists, die van Hollister.

Body mist is een soort parfum alleen dan veel lichter en frisser. Ik gebruik ze zelf regelmatig hoewel anderen ze misschien alleen in de zomer gebruiken, want daar zijn deze body mists dus perfect voor. Zoals ik in de intro al zei de geurtjes van Victoria’s Secret ben ik snel zat, maar die van Hollister lijken het beter bij mij te doen. Ik heb in de afgelopen anderhalf jaar drie body mists verzamelt van Hollister en laat deze vandaag aan jullie zien.

Ik vind de verpakkingen van Hollister erg mooi en rustig. Het zijn langwerpige dunne flessen met een bruin spray knopje en een dopje om het knopje af te sluiten. Op de fles zit een stevige sticker met het Hollister logo en de naam van de body mist eronder. In de hoeken van de sticker zijn een paar bloemen afgebeeld, in de kleur van de body mist zelf. Door deze kleuren terug te laten komen in de sticker word het een mooi geheel en oogt het aardig rustig.

Seacliff Beach was mijn eerste body mist van Hollister, hier begon mijn liefde voor deze luchtjes mee haha. De geur doet me op het eerste moment aan Hawaii denken, hoewel ik hier nog nooit ben geweest. Het is een frisse geur met een beetje zoetigheid er door. In deze body mist is nectarine, water lotus en vanille gebruikt. Ik vind dat deze geur goed op de warme dagen gebruikt kan worden, maar ook zeker op de koudere dagen. De vanille maakt hem zoeter waardoor deze geur prima op een koudere dag gebruikt kan worden.

1

Silver Strand Beach is zeker een zoete geur wat mij aan limonade op een warme zomerdag doet denken. Deze body mist gebruik ik dan ook meer in de zomer dan in de winter, maar als ik de zomer mis spuit ik hem stiekem nog wel eens op om even weg te dromen. Deze zoete zomergeur is echt mijn to go geurtje op de warme dagen. In deze body mist is mandarijn, mango en kokosnoot gebruikt.

2

Seasonal Edition is een limited editie die vorig jaar in de herfst en winter verkocht werd. Meestal komt die elk jaar wel terug, maar ik heb hem dit jaar nog niet gezien. Dit vind ik een perfect voorbeeld van een body mist voor in de winter. Deze zoete geur doet me denken aan kerst, heel apart. Normaal denk ik bij kerst aan gingerbread cookies, candy canes en appel met kaneel, maar daar komt deze geur echt niet bij in de buurt. In deze body mist is violet leaf, perzik en sandalwood gebruikt.

3

De body mists van Hollister zijn behalve een lekker geurtje ook nog eens verzorgingsproduct net als de body mists van Victoria’s Secret.

Voor een body mist van Hollister betaal je € 14,00 per stuk, maar hier krijg je wel een heerlijke body mist van 250 ml voor terug!
Ook heeft Hollister vaak een actie waarmee je drie body mists voor € 30,00 kan krijgen.

Hebben jullie een body mist van Hollister?

xox
Anneleen

2 gedachtes over “Hollister Body Mist

    1. Ik zou sowieso even naar de winkel zelf gaan om te kijken welke ze op dit moment hebben en even te ruiken aangezien smaken heel erg kunnen verschillen, maar als de Seasonal Edition er is zou ik die zeker meenemen! Ook vind ik Seacliff Beach een aanrader aangezien dat een geur is die voor meerdere seizoenen lekker is! :)

      X

Geef een reactie

