Music Monday #06

Music Monday

Het is alweer maandag 1 december, de eerste maandag van de nieuwe maand. Dat betekend dat ik weer een nieuwe ‘Music Monday’ voor jullie heb! Deze maand is het de beurt aan een Zweedse zangeres die ik de afgelopen tijd erg veel geluisterd heb. Ben je benieuwd? Kijk dan zeker even verder!

Deze maand gaat de ‘Music Monday’ over Ebba Tove Elsa Nilsson, beter bekend als Tove Lo. Deze Zweedse zangeres ken je waarschijnlijk wel van het nummer ‘Habits’ (ook wel bekend als ‘High’) die de afgelopen zomer plat werd gedraaid. Ik moet eerlijk bekennen dat ik ‘Habits’ aan het begin helemaal niets vond, maar hoe vaker ik hem hoorde hoe meer ik het ging waarderen. Vlak daarna leerde ik het nummer ‘Not On Drugs’ van Tove Lo kennen, die ik plat heb gedraaid! Tot ik afgelopen week het nummer ‘Got Love’ tegen kwam, sindsdien staat ‘Got Love’ dan ook negen van de tien keer op repeat. Het is zeg maar mijn soundtrack van de afgelopen tijd.

Tove Lo
© Google.com

Tove Lo is nog maar net 27 jaar, maar heeft al voor onder andere Icona Pop, Girls Aloud, Cher Lloyd en Victoria Justice nummers geschreven. De muziek die Tove Lo zelf maakt zou ik onder het genre pop / indie pop plaatsen. Haar debut album ‘Queen Of The Clouds’ is op 30 september uitgekomen en is zeker de moeite waard om even te luisteren.

Helaas is er nog geen videoclip bij het nummer ‘Got Love’.

Klik hier voor de Music Monday van november.

Wat is jullie favoriete nummer van dit moment?

xox
Anneleen

Een gedachte over “Music Monday #06

Geef een reactie

