Top 3: Favoriete Handcrèmes

Banner

Zodra het buiten kouder word merk ik dat gelijk aan mijn handen. Ze worden droog en ruw waardoor ik allemaal kleine sneetjes in mijn huid krijg. Het enige wat dan nog helpt is mijn handen vaak insmeren met een handcrème, een handcrème is dan ook absoluut een musthave voor mij in de winter. Na een aantal handcrèmes uitgeprobeerd te hebben, heb ik uiteindelijk drie favorieten gekozen. Deze laat ik vandaag aan jullie zien!

Mijn absolute nummer één is de ‘Ginger Sparkle’ handcrème van The Body Shop! Deze zat vorig jaar in de kerstcollectie en ik hou echt van deze geur! Helaas is deze lijn dit jaar niet terug gekomen, waar ik enorm van baal, dit was namelijk echt mijn favoriete kerstgeur. Zoals de naam doet verklappen ruikt deze handcrème naar van die gingerbread mannetjes, maar ik vind hem ook heel erg naar de cola snoepjes van Haribo ruiken.

1

Het is een dikke crème wat voor mij perfect werkt met deze koude tijd. Doordat het een dikke crème is verzorgd het mijn handen extra goed en verdwijnen de sneetjes en droge plekken in mijn huid erg snel. Ondanks dat de crème dikker is dan de standaard handcrème trekt deze snel in.

2

Mijn tweede topper is er ook één van The Body Shop, namelijk de ‘Pink Grapefruit’ handcrème. Deze handcrème zit in het vaste assortiment. Ik had al een body butter van deze lijn en die is inmiddels al een enorme favoriet, daarom besloot ik de handcrème hiervan ook te kopen. De geur is erg fris, meer iets voor in de zomer, maar daar trek ik mij niets van aan want in de winter is die net zo lekker!

3

De substantie van deze handcrème is erg dun, een soort gel lijkt het wel. De crème trekt snel in en is goed uit te smeren. Ook deze crème verzorgd mijn handen goed, de droge plekjes verdwijnen en het voelt echt even als een oppeper van mijn handen.

4

De laatste handcème die ik met jullie wil delen is er één van het merk ‘I Love…’ in de geur ‘Coconut & Cream’. Deze lijn is te koop bij Douglas en is lekker betaalbaar. De geur is echt typische kokosnoot geur, wat ik persoonlijk erg lekker vind.

5

Deze crème zit qua substantie precies tussen de voorgaande crèmes in. Het is niet zo dik als de ‘Ginger Sparkle’ maar ook niet zo dun als de ‘Pink Grapefruit’. Hij smeert goed uit en trekt redelijk snel in. Niet zo snel als die van The Body Shop, maar het is niet zo dat je een hele tijd van die glibberige vette handen hebt. Een prima budget handcrème.

6

Welk product is voor jullie onmisbaar in de winter?

xox
Anneleen

3 gedachtes over “Top 3: Favoriete Handcrèmes

  1. Ook een handcrème van The Body Shop. Winters lang droge handen gehad die helemaal open lagen, maar sinds ik deze heb (nummer 2 in het artikel) gaat het tot nu toe goed! Ben hem op een dag verloren en moest toen een andere gebruiken, maar toen scheurde alles direct weer open. Snel weer deze gekocht. Ik kan niet meer zonder.

Geef een reactie

