Shoplog: Primark

banner

Vorige week maandag ben ik met Denise een middagje naar Almere geweest. Dit doen we elk jaar voor onze verjaardagen aangezien we allebei in november jarig zijn. Als je eenmaal in Almere bent kan een bezoekje aan de Primark dan ook niet achterblijven! Ik heb dit keer niet zo veel gekocht, maar drie dingen waarvan één een kerstcadeautje is, maar wou het toch graag even aan jullie laten zien.

Ik begin met dit leren biker jack. Ik was al een hele tijd op zoek naar een mooi biker jack en liep er bij Primark toevallig tegen aan! Ik was gelijk verliefd op dit biker jack, het was precies wat ik zocht. Stoer, wat details en niet te kort! Ook is dit biker jack iets dikker dan mijn vorige leren jack, waardoor ik hem perfect aan kan in deze tijd voor het jaar.

Dit biker jack kostte € 30,00.

1

Als tweede kocht ik dit leuke paar sloffen. Ik had ze al in een paar shoplogs voorbij zien komen en wou ze gelijk hebben. Aangezien mijn vorige paar sloffen korte ballerina slofjes van Primark waren en ik toch liever in de winter mijn hele voeten bedekt wou hebben besloot ik om een nieuw paar mee te nemen. Sloffen heb je namelijk nooit genoeg in de winter! ;)

Dit paar sloffen kostte € 5,00.

2

Dat was de mini shoplog alweer. Ik was op zoek naar een gaaf paar sneakers, maar deze waren helaas niet meer in de winkel. Gelukkig ga ik binnenkort weer een keer met Reina naar Primark, dus hopelijk kan ik ze daar wel vinden! :)

xox
Anneleen

Een gedachte over “Shoplog: Primark

Geef een reactie

