The Disposable Camera Project #04

Banner

Vandaag is het alweer tijd voor het laatste deel van ‘The Disposable Camera Project’. Op de laatste camera staan dit keer geen foto’s van Amsterdam, maar vooral foto’s van Dordrecht. Afgelopen september zijn Reina en ik op een roadtrip met de trein gegaan en één van de steden die wij bezocht hebben was Dordrecht. We hadden geluk met het weer waardoor de sfeer van de foto’s nog net wat beter is geworden. Ben je benieuwd? Kijk dan snel verder naar het laatste deel van ‘The Disposable Camera Project’!

Toen we door een super schattig straatje in Dordrecht liepen kwamen we een boekenwinkel tegen die allemaal kistjes met boeken buiten had staan. Ik vond dit een enorme “Tumblr” sfeer hebben en heb hier dan ook een foto van gemaakt. Ik vind hem beter gelukt dan ik van te voren gedacht had.

1

Deze foto is toch echt mijn favoriet van deze serie. Alles in deze foto klopt gewoon. Ik was nog nooit eerder in Dordrecht geweest maar vond het een hele mooie stad. Het heeft wel wat weg van Amsterdam, alleen dan in het klein.

2

Dit was onder andere één van de schattige straatjes van Dordrecht. De huizen vind ik zo leuk en doet me erg denken aan mijn eigen woonplaats.

3

We kwamen uiteindelijk bij de haven uit, waar deze bootjes lagen. Ik vind het leuk dat je op de achtergrond nog een soort skyline kan zien. Het is een beetje een mysterieuze foto, je kan er van alles bij verzinnen voor mijn gevoel.

4

En als laatste een foto die ik een paar weken geleden gemaakt heb in het park voor mijn huis. Ik vind deze foto een ultiem herfst sfeertje hebben met de gekleurde bladeren op de grond. Ook deze foto is beter gelukt dan ik gedacht had.

5

Klik hier voor ‘The Disposable Camera Project’ deel #01
Klik hier voor ‘The Disposable Camera Project’ deel #02
Klik hier voor ‘The Disposable Camera Project’ deel #03

Hopelijk vonden jullie dit project leuk! :)

xox
Anneleen

Geef een reactie

