Yankee Candle Vanilla Cupcake

Banner

Een van mijn eerste blog posts ging over mijn Red Velvet Yankee Candle. Aangezien ik een enorme Yankee Candle liefde heb ontwikkeld (net zoals bijna elke andere blogger op dit moment), mocht ik voor mijn verjaardag een nieuwe Yankee Candle uitkiezen van mijn vader.

Ik heb gekozen voor de ‘Vanilla Cupcake’ geur. Deze heb je in verschillende formaten en jars. Ik wou eerst een kleine jar doen, tot mijn vader een special edition van deze geur zag die toevallig een ‘Happy Birthday’ editie was. Deze was dus perfect aangezien het een verjaardagscadeautje was!

Ik hou enorm van zoete geuren en baalde dan ook best wel dat de ‘Red Velvet’ variant niet meer te krijgen is in de winkels, maar ‘Vanilla Cupcake’ komt qua geur heel erg in de buurt. De kaars ruikt echt naar de vanille frosting op een cupcake, super zoet maar oh zo lekker! Je moet er natuurlijk wel van houden, maar ik vind het niet zo zoet dat het misselijkmakend is. Sowieso ruiken de geuren altijd sterker dan wanneer je de kaars aan hebt.

Ook vind ik dit design erg leuk. Het is een heel strak design, een glazen pot met een kleine sticker erop waardoor je gelijk weet welke geur het is. Misschien vind ik deze designs nog wel mooier dan de normale Yankee Candle jars.

1

Yankee Candles zijn te koop bij Fragancias, deze winkel zit in Magna Plaza in Amsterdam, maar tegenwoordig ook bij US Candles in Zwolle. Je hebt de keuze uit verschillende formaten potjes, maar ook gewone kaarsen en wax tarts.

xox
Anneleen

Een gedachte over “Yankee Candle Vanilla Cupcake

Geef een reactie

