The Disposable Camera Project #03

banner3

Het is alweer de tijd voor ‘The Disposable Camera Project #03′! Vandaag heb ik weer vijf foto’s uitgekozen die ik met mijn derde wegwerpcamera heb gemaakt in het afgelopen jaar. Wederom weer veel Amsterdam, maar hé Amsterdam is nou eenmaal een enorm mooie stad waar je prachtige foto’s kunt maken! Ben je benieuwd? Kijk dan snel verder.

De eerste foto is gemaakt op een zonnige herfstdag in 2013. Reina en ik waren een dag in Amsterdam en waren op zoek naar een Kruidvat. We waren uiteindelijk bijna een uur aan het zoeken geweest en zijn in een compleet ander deel van Amsterdam terecht gekomen waar we nog nooit waren geweest, maar door deze actie heb ik wel deze mooie foto bij de grachten kunnen maken. De bomen die als een soort boog over de gracht hangen geven het een sprookjesachtig idee.

1

Ook deze foto is gemaakt in Amsterdam. Op de Dam was er een kermis waar dit grote reuzenrad stond. Ik had heel erg gehoopt dat deze foto goed geschoten was in verband met tegenlicht, maar het viel me heel erg mee. Ik ben stiekem wel een beetje trots op deze foto.

2

Natuurlijk kon een foto van Reina en mij niet ontbreken. We zaten hier bij het Museumplein in Amsterdam. We waren deze dag aan het shoppen in Amsterdam en de Urban Outfitters was net geopend, we waren hier allebei erg goed geslaagd. Deze foto doet me gewoon denken aan die dag en aan Urban Outfitters haha.

3

Deze foto is gemaakt tussen het Vondelpark en Paradiso in. Er was hier een groepje jongens op BMX fietsen aan het rondrijden en het zag er echt gaaf uit. Helaas is het van een behoorlijke afstand gemaakt waardoor je de jongens op de BMX fietsen niet zo goed ziet, maar dat neemt de sfeer van deze foto niet weg!

4

Last but not least, weer een foto uit Amsterdam hahah. Deze foto heb ik gemaakt in de rij bij de Heineken Music Hall. Reina, Anique en ik gingen naar John Mayer deze avond en ik kon nog een paar foto’s met mijn wegwerpcamera maken voor die vol was. De twee foto’s van het optreden zijn helaas compleet mislukt, veel te donker! Alhoewel deze foto van de rij ook behoorlijk donker is, vind ik deze foto toch ook weer zo zijn charmes hebben. De lucht, de ondergaande zon, de reflectie hiervan op het gebouw en de twee vogels die net voorbij vliegen… Alles bij elkaar vind ik het een mooi plaatje geworden. :)

5

Klik hier voor deel #01 van ‘The Disposable Camera Project’.
Klik hier voor deel #02 van ‘The Disposable Camera Project’.

xox
Anneleen

3 gedachtes over “The Disposable Camera Project #03

Geef een reactie

