My 23th Birthday!

Banner

Afgelopen vrijdag, 7 november, was ik jarig en ben ik 23 geworden. De laatste paar jaar heb ik mijn verjaardag nooit zo uitgebreid gevierd, vaak komt familie op zondag en twee hooguit drie vriendinnen ’s avonds op mijn verjaardag zelf. De laatste keer dat ik echt een groot feest gegeven heb, was toen ik 18 werd. Dit jaar besloot ik er meer aan te doen, niet zo’n groot feest zoals toen ik 18 werd want daar voel ik niet zo veel meer voor. Van een paar vriendinnen uitnodigen voor een avond, veranderde het al snel in een sleepover met drie Jett Rebel fans. Het “thema” was dus al snel gekozen hahah. Ik heb op verjaardag foto’s gemaakt en vandaag is het tijd om mijn birthday plog te delen! :)

Ik was ’s ochtends al mega vroeg wakker, half zes al! Ik weet niet waarom maar ik kon niet meer verder slapen. De ballonnen hingen door het hele huis en deze drie ballonnen hingen op mijn kamer. Het waren ballonnen met een metallic finish, super gaaf! Ik hou echt van ballonnen, dus deze konden absoluut niet ontbreken hahah!

Mijn birthday outfit was een gebreide grijze oversized trui met zwarte biker legging. Ik had een lange gouden ketting om met blaadjes eraan en een goud armbandje om waar ‘Rebel’ in staat. Om tien uur kwamen mijn oma en tante al langs. Ik had ook nog helemaal niet gegeten dus ik ontbeet met een stuk brownie taart, op je verjaardag mag dat! ;) De taart was super lekker!

1

Mijn vader had de taart voor ’s avonds ook al opgehaald, deze hadden we laten maken bij HEMA, zoals ik wel vaker op mijn verjaardag heb gedaan. Dit keer kwam er een foto op te staan van Jelte (Jett Rebel) en Rick (de drummer van Jett Rebel). De taart was erg goed gelukt en uiteindelijk hebben we nog drie dagen van de taart kunnen eten!

De hele dag stroomden er verjaardagsberichtjes binnen op mijn Facebook, maar dit was toch wel een speciale. Rick, de drummer van Jett Rebel, stuurde dit berichtje naar me. Echt super lief! :)

2

Ik zeg al jaren dat ik Starbucks op mijn verjaardag wil drinken. Voorheen kon dat niet omdat we geen Starbucks in de buurt hadden zitten, maar sinds deze in Zwolle zit moest dit toch eens gebeuren. We gingen aan het eind van de middag dus naar Zwolle om Starbucks te drinken. Helaas was de Pumpkin Spice Latte, mijn favoriete koffie, er net uit en waren de kerst specials daarvoor in de plaats gekomen. Ook lekker, maar lang niet zo lekker als de Pumpkin Spice Latte!

Ik had met Reina op het station van Zwolle gemeet om haar op te pikken. Na een heel gedoe in de trein was ze er eindelijk! We aten patatjes en daarna was het al tijd om weer naar het station te gaan om Melissa en Kimberley op te halen.

3

Er waren ’s avonds vijf vriendinnen langs gekomen waarvan er drie bleven slapen. Het was super gezellig en hebben de grootste lol gehad. We hadden drie matrassen beneden in de woonkamer gelegd en één kon op de bank slapen. We deden een tijdje het spel ‘Never have I ever…’ en zijn nog even naar buiten gegaan. Voordat we sliepen was het al half vijf!

De volgende middag brachten Reina en ik Melissa en Kimberley terug naar het station. Reina bleef nog wat langer en zou pas ’s avonds weg gaan. Ik heb echt super leuke cadeautjes gekregen en vooral veel Jett Rebel related hahah! Van mijn ouders had ik mijn iPhone gekregen, die ik al een paar maanden in gebruik heb en waar ik nog altijd super blij mee ben! Ook kreeg ik van mijn vader nog tickets voor Jett Rebel in de Heineken Music Hall in februari. Verder kreeg ik van mijn ouders nog een Yankee Candle in de geur ‘Vanilla Cupcake’, het is een verjaardagsspecial dus die was perfect haha. Van mijn oma en tante kreeg ik geld, van Suzanne en Jannieke kreeg ik een VVV bon, van Kimberley kreeg ik een ticket voor de première van de documentaire ‘Who The Fuck Is Jett Rebel?!’ waar Jett Rebel zelf ook gaat optreden en van Reina en Melissa heb ik de CD ‘Hits For Kids’ van Jett Rebel gekregen. Hun hadden ook een perfect cadeautje voor mij, de signature drumsticks van Rick, en een paar kaarten, helaas is dat niet helemaal goed gegaan met het trein reizen en is Reina het tasje kwijt geraakt. Ondanks dat vond ik het wel super lief! :) Oh en ik heb nog een shopsessie met Denise te goed, aangezien zij niet kon komen maar we vaak samen onze verjaardagen vieren door een dagje te gaan shoppen in een andere stad.

4

Zaterdagavond gingen Reina en ik met mijn ouders uit eten bij een wereldkeuken en wok restaurant. Ze hadden hier allemaal verschillende soorten eten uit verschillende landen, super lekker! Vlees, vis, groenten, poffertjes, soep, stokbrood, chocolade fonteinen, ijs en een popcorn machine, het was er allemaal!

Reina en ik konden niet kiezen uit de desserts dus besloten we van alles wat te nemen. Ik had lange vingers met witte en bruine chocolade uit de chocolade fonteinen, een mini brownie, een mini cupcake, een mini donut en een mini cakeroll. En alles was even lekker hahaha!

5

Kortom ik heb een super leuke verjaardag gehad!

Hopelijk vonden jullie deze plog leuk. :)
Klik hier om ‘The Birthday Tag’ terug te lezen.

xox
Anneleen

2 gedachtes over “My 23th Birthday!

  1. Klinkt echt super! Wel heel jammer dat Reina haar tasje is kwijtgeraakt op de trein! Hopelijk zaten de drumsticks en tickets er niet in? En hmmm die brownie taart en dat dessertbordje zien er echt wel heel erg lekker uit!

Geef een reactie

