It’s My Birthday!

Banner

Ik heb vandaag nog een tag voor jullie. Normaal doe ik niet zo snel twee tags achter elkaar, maar omdat het vandaag mijn verjaardag is en ik 23 ben geworden vond ik deze tag eigenlijk wel heel leuk om in te vullen! Dus speciaal omdat ik jarig ben doe ik vandaag dan ook ‘The Birthday Tag’. :)

Welke dag is het nu?
Het is vandaag vrijdag 7 november.

Welke dag ben je geboren?
Op een donderdag.

Wat staat er boven aan je verlanglijstje dit jaar?
Een iPhone! Deze heb ik ook deels voor mijn verjaardag gekregen. Verder weet ik nooit zo goed wat ik moet vragen maar concert tickets en muziek / band related things doen het altijd goed bij mij hahah.

Vier je je verjaardag altijd op de dag zelf?
Meestal vier ik het op een zondag voor familie en nodig ik op mijn verjaardag zelf een paar vriendinnen uit. Dit jaar komt de familie ’s ochtends op mijn verjaardag zelf en komen mijn vriendinnen ’s avonds.

Wat is het mooiste kado dat je ooit hebt gehad voor je verjaardag?
Oef die is lastig. Vroeger zou ik sowieso mijn Lego vakantie eiland hebben gezegd, ik heb hier ook jaren lang mee gespeeld en het was één van mijn favoriete dingen om mee te spelen. Voor nu ga ik denk ik voor de tickets van het concert van HAIM, deze heb ik vorig jaar van mijn bestie Reina gekregen! :)

Hoe vier jij jouw verjaardag en heb je tradities?
Echt tradities hebben we niet. Ik mag vaak zelf een taart uitkiezen of ontwerpen bij HEMA, dat is wel één van de dingen die ik bijna elk jaar heb. Verder vier ik het gewoon met wat familie en kennissen en natuurlijk vrienden! Vaak zitten we dan in de woonkamer met allemaal lekkere snacks en hebben we van alles gepland maar komen we nergens aan toe omdat we zo druk aan het praten zijn hahaha. Oh en ballonnen, die horen er gewoon echt bij!

1
© Google.com

Heb je weleens iets gevraagd, maar nooit gekregen?
Volgens mij niet, in ieder geval niet dat ik me kan herinneren.

Wat is je lievelings taart?
Red Velvet! Daar kan je mij ’s nachts echt voor wakker maken! Helaas is deze taart niet zo bekend in Nederland. :(

Welke hapjes vind jij echt bij een verjaardag horen?
Taart hahaha! Ik weet nou niet zo snel een bepaalde snack die sowieso bij mijn verjaardag horen.

Wat zou jouw ultieme verjaardagscadeau zijn?
Een roadtrip door Californië en concert tickets!

Krijg je veel kaartjes / sms’jes / telefoontjes op je verjaardag?
Een paar kaartjes, onder andere van een vriendin uit Engeland. Telefoontjes bijna niet, maar sms’jes en facebook berichtjes wel heel veel.

Dit was de tag alweer. Hopelijk vonden jullie hem leuk! Ik ga nu de rest van de dag feest vieren en genieten van mijn verjaardag! :)

Wat is het leukste verjaardagscadeautje die jij hebt gekregen?

xox
Anneleen

5 gedachtes over “It’s My Birthday!

Geef een reactie

