Jett Rebel @ Concerto

Banner

Afgelopen zaterdag heb ik Jett Rebel weer gezien! Schreef ik een tijdje geleden in mijn laatste blog post over het optreden van Jett Rebel @ LelyStart dat het nog wel een tijdje zou duren, besloten mijn vader en ik afgelopen week spontaan naar dit solo optreden van Jelte te gaan. Jelte trad op in Concerto, een klein platen en koffie zaakje, in Amsterdam. Aangezien mijn vader en ik toch ’s ochtends al in de buurt van Amsterdam moesten zijn gingen we daarna gelijk door naar Concerto.

Zoals ik in de intro tekst al vertelde had Jelte een solo optreden, dit omdat zijn debut album de dag ervoor was uitgekomen. Dit optreden was dan ook het aller eerste optreden waarbij hij zijn nieuwste nummers live speelde en hij was enorm zenuwachtig daarvoor! Het was behoorlijk druk toen Jelte begon met spelen, maar wij hadden plekjes op de derde rij. Jelte speelde ongeveer vijf á zes nummers op een klein orgeltje en het klonk echt super! Ondanks de zenuwen van Jelte ging alles goed. Na het optreden kon je een CD of LP laten signeren, aangezien ik mijn CD al gesigneerd had gekregen besloten Melissa en ik in de rij te gaan staan om op de foto te gaan en om even te praten met Jelte. Al met al was het een ontzettend leuke middag! Het volgende Jett Rebel optreden staat alweer op de planning en deze is ook weer eerder dan verwacht hahah! :)

1
2
3
4
5

xox
Anneleen

Geef een reactie

