The Disposable Camera Project #02

banner3

Het is weer tijd voor deel 2 van The Disposable Camera Project! Zoals ik de vorige keer al uitlegde post ik vier weken lang een blog post met hier in vijf van mijn favoriete analoge foto’s van één wegwerpcamera. Aangezien ik vier wegwerpcamera’s heb gehad komen er dus vier blog posts in deze reeks. Deze week zijn het vooral foto’s van Amsterdam.

Deze foto is in de zomer in Amsterdam gemaakt. Ik vind deze foto echt een typische Amsterdamse sfeer uitstralen. De gracht, de bootjes, de bomen en de zon op de achtergrond maakt het helemaal compleet. Als ik deze foto zie krijg ik gelijk weer zin in de zomer!

1

Ook de tweede foto is er een die gemaakt is in Amsterdam. Dit is één van mijn favoriete zelfgemaakte foto’s! Deze foto is gemaakt op een brug als je uit de Heiligeweg komt en door loopt naar de Leidsestraat. Je ziet de bloemenmarkt en in de verte nog wat gebouwen. Hoe vaak ik hier wel niet langs ben gelopen, het blijft me altijd weer verbazen hoe mooi Amsterdam is.

2

De derde foto is de laatste uit Amsterdam voor deze blog post. Ik was met mijn vader in Amsterdam om een dagje te shoppen en rond te lopen. Deze foto is gemaakt op het Museumplein en doet me elke keer terug denken aan die leuke dag! Het was prachtig weer en we hebben een hele leuke dag gehad! :)

3

De vierde foto is gemaakt op de zomer kermis in Zwolle. Ik vind deze foto iets magisch hebben. Door alle lichtjes van de attractie geeft het mij de ultieme kermis sfeer. Ik was bang dat deze foto zou mislukken omdat het zo donker was, maar gelukkig heeft het precies de sfeer die ik graag in de foto wou terug zien.

4

En als laatste een foto die ik gemaakt heb in het park voor mijn huis. Het was die dag ook super warm, terwijl het daarvoor nog geregend had. Ik vind deze foto mooi omdat je hier een combinatie van twee seizoenen ziet. Aan de ene kant is het volop zomer, aan de andere kant zie je het begin van de herfst al door de oranje bladeren op de grond.

5

Wil je deel 01 van The Disposable Camera Project zien, klik dan hier.

xox
Anneleen

2 gedachtes over “The Disposable Camera Project #02

Geef een reactie

