The Fall Favourites Tag

Banner1

Vandaag heb ik een hele leuke tag voor jullie, namelijk de ‘Fall Favourites Tag’. In deze tag vertel ik jullie wat mijn favoriete herfst dingen zijn. Zo kom je er bijvoorbeeld achter wat mijn favoriete snoep is maar ook wat mijn favoriete geurkaars is. Ben je benieuwd? Kijk dan snel verder! :)

Thee
Om heel eerlijk te zijn kies ik standaard voor groene thee met citroen. Toch kan ik een Chai Tea ook wel waarderen in het najaar.

Koffie
Mijn ultieme herfst koffie is zeker de Pumpkin Spice Latte van Starbucks. Ik verlang het hele jaar naar het moment dat deze koffie weer verkrijgbaar is en zodra die er is ga ik extra vaak langs Starbucks! Zo jammer dat die alleen in de herfst te krijgen is.

2
© WeHeartIt.com

Avondeten
Ik hou absoluut niet van stamppot of Hollandse gerechten en heb ook niet een bepaald soort herfstigs eten. Ik zou denk ik voor een broodje met braadworst gaan, puur omdat wij vaak in de herfst en winter naar Duitsland gaan en dat een standaard ritueel is hahah.

Snoep / koek
Die choco kikkers en muizen die je met Sinterklaas weer in de winkels kan kopen!

Sjaal
Een grijze sjaal van het merk ‘Cold Method’. Deze zat in de goodiebag die ik vorig jaar kreeg bij de opening van de winkel ‘Bendorff’. Deze sjaal is gewoon super zacht en warm en grijs is voor mij altijd een goede kleur.

Jas
Mijn leren jack met studs is echt mijn favoriete jas deze herfst. Het is trouwens best nieuw voor mij dat ik een jas in de herfst draag, ik had namelijk een vage gewoonte om gewoon een vest aan te doen in de herfst als ik naar buiten ging. Jaren lang heb ik dit gedaan, gewoon puur om de reden dat ik het niet zo snel koud heb. Toch is dit het afgelopen jaar veranderd en ben ik maar wat blij met de herontdekking van mijn leren jack.

Schoenen
Uggs. Je vind ze verschrikkelijk of je houd van ze, dat laatste is dus in mijn geval zo. Ik heb lage lichtbruine Uggs en ze zijn ontzettend zacht! Toch draag ik mijn lage zwarte Converse Allstars ook nog erg veel.

3
© WeHeartIt.com

Geurkaars
De ‘Red Velvet’ geurkaars van ‘Yankee Candles’ is absoluut mijn favoriete geurkaars voor in het najaar! Het is een ongelooflijk zoete geur en ruikt ook echt naar red velvet cupcakes, wat mijn favoriete soort cupcakes is. Ik heb deze vorig jaar voor kerst gekregen van mijn bestie Reina en nadat ik hem de hele zomer niet heb gebrand, brand ik hem nu toch weer regelmatig.

Kleur
Grijs en bordeaux rood! Ik weet niet wat het is maar sinds een paar maanden ben ik helemaal weg van deze kleur, helemaal in de herfst.

Parfum
Gucci Guilty. Het is mijn all time favourite parfum, maar in het najaar vind ik hem alleen nog maar lekkerder!

Bezigheid
Shoppen! Een nieuwe herfst garderobe en een herfst proof interieur! Ook vind ik het heerlijk om lekker buiten te wandelen of fietsen, helemaal in een park of bos. De gekleurde bladeren en bomen zijn gewoon prachtig!

4
© WeHeartIt.com

Vond je deze tag leuk? Neem hem dan zeker over! :)

xox
Anneleen

2 gedachtes over “The Fall Favourites Tag

  1. Heel leuk om te lezen! :D Ik wil zo graag eens een PSL drinken! Vorig jaar toen ik in Engeland zat was ie steeds uitverkocht als ik hem wou proberen! En in mijn buurt is er jammer genoeg geen starbucks te vinden :(
    Mag ik ook vragen waar jij je Yankee Candles koopt (of jaar we bestie die gevonden heeft?) Want ik wil er zo graag eens eentje proberen!

    1. Zo jammer! Als je de kans krijgt echt eens proberen!

      Yankee Candles koop ik in Amsterdam bij Fragancias in Magna Plaza
      en in Zwolle bij US Candles. Je kan ze ook online bestellen op uscandles.nl :)

Geef een reactie

