A Week In My Life #04

Banner4

Het is weer tijd voor een ‘A Week In My Life’, nummer vier alweer! De afgelopen week heb ik vastgelegd wat ik heb gedaan en hier heb ik weer een overzicht van gemaakt. Zijn jullie benieuwd wat ik de afgelopen week zo al heb gedaan? Kijk dan snel verder! :)

1. Zondag

Zondag 19 oktober 2014:
Het eerste wat ik deed toen ik wakker werd was een blog post online zetten over de matte nagellak van Flormar. Nadat ik de blog post online had gezet ben ik me gaan omkleden en deed ik mijn make up. Omdat het precies een jaar geleden was dat ik mijn eerste MAC lipstick kocht deed ik deze ook op. Dit is ‘Bombshell’ en heeft een frost finish. Ik vind hem na een jaar nog steeds erg mooi! Rond twee uur ging ik op weg naar de Apenheul in Apeldoorn. Aangezien wij een seizoenskaart hebben voor de Apenheul ben ik er al behoorlijk vaak geweest deze maand. Zondag 26 oktober gaat de Apenheul dicht voor een winterstop, maar aangezien wij dan niet konden besloten we een week eerder te gaan. Het was super druk omdat het natuurlijk ook herfstvakantie was voor een deel van het land. Ondanks de drukte en de regen was het toch een leuke dag. Ik vind het een heerlijke omgeving om rond te lopen, vooral de stukjes door het bos. Onderweg naar huis besloten we nog een ijsje te halen bij McDonalds, ik nam een sundae met chocola. ’s Avonds keek ik nog wat filmpjes op YouTube en las ik wat nieuwe blog posts van mijn favoriete blogs.

2. Maandag

Maandag 20 oktober 2014:
Ik begon deze ochtend met een outfit uit te zoeken. Ik wist totaal niet meer wat ik aan moest door het weer. Het ene moment was het super warm voor de tijd van het jaar en het volgende moment was het typisch herfstweer. Ik besloot daarom voor een zwarte biker jeans te gaan met een blauw shirt met print. Daarover heen deed ik mijn leren jack, die ik eigenlijk merendeel van de dag in mijn tas heb gehad omdat het nog super mooi weer was. Ook ging mijn polaroid camera mee want ik zou naar Zwolle gaan met Denise. We hadden in de stad afgesproken, maar aangezien ik met de trein ging kwam ik langs de Starbucks. Wie mij een beetje kent weet dat ik een “lichte” obsessie met Pumpkin Spice Latte heb, oké zeg maar gerust een behoorlijke verslaving. Ik kon het dan ook niet weerstaan om een kleine PSL te kopen. Ondertussen liep ik met wat muziek op en mijn PSL naar de stad waar ik Denise zou meeten. We gingen eerst ergens lunchen en bijkletsen, daarna zijn we even de stad door gegaan en hebben we in wat winkels gekeken. Mijn vader zou mij ophalen uit Zwolle en we besloten spontaan nog even langs het tuincentrum te gaan. Uiteindelijk hebben we alleen maar kattenvoer gekocht hahah. ’s Avonds heb ik de hele avond voor mijn laptop gehangen en vier afleveringen van ‘The Middle’ gekeken.

3. Dinsdag

Dinsdag 21 oktober 2014:
Dit was echt niet mijn dag en dat was gelijk ’s ochtends al duidelijk. Ik had ook helemaal nergens zin in en voelde me niet zo fit. Ik besloot daarom de hele dag lekker in mijn nieuwe favoriete hoodie rond te lopen, lekker comfortabel. Ik had twee afspraken, de eerste was ’s ochtends om tien uur. Ik zou naar Quinta gaan om eens goed bij te kletsen met haar. Het was een hele gezellige ochtend en ik heb gelijk haar nieuwe kat ‘Lapje’ ontmoet. Mijn volgende afspraak was ’s middags om twee uur op het gemeentehuis. Ik kan hier verder niets over vertellen omdat het allemaal privé is. Na deze afspraak liep ik terug naar huis door de stromende regen en kwam ik tot de ontdekking dat ik mijn sleutel niet mee had. Normaal ga ik altijd op de fiets maar omdat het nu zo regende was ik lopend gegaan. Mijn moeder was het ook helemaal vergeten en was ergens heen gegaan. Mijn tante heeft ook de sleutel dus daar ben ik toen heen gelopen maar die was ook niet thuis. Uiteindelijk ben ik naar de bibliotheek gelopen waar mijn moeder zat. Toen ik na een uur door de stromende regen te hebben gelopen eindelijk thuis was besloot ik gelijk een warme douche te nemen. Ik maakte een warme wafel met Nutella en ben de rest van de dag niet van de bank gekomen. Het begon ’s avonds ook nog eens zo hard te onweren dat het huis er op een gegeven moment van begon te trillen.

4. Woensdag

Woensdag 22 oktober 2014:
Ik werd wakker met het nieuws dat er een grote brand in de stad was. Niet veel later ging het luchtalarm af en moesten we onze ramen en deuren dicht houden omdat er een kans was dat er giftige stoffen zouden vrij komen. Ook mochten we eerst niet naar buiten hierdoor, maar niet veel later werd dit bijgesteld naar maximaal een uur naar buiten. Mijn vader en ik gingen naar Zwolle dus daar hadden we er sowieso geen last van. Na wat privé zaken te hebben geregeld in Zwolle zijn we doorgegaan naar HEMA waar we hebben geluncht. Ik vind de appelsap van HEMA altijd super lekker, deze nam ik dus ook weer hahah. Na het lunchen liepen we nog even door de stad en gingen we weer terug naar de auto. We reden nog even langs Starbucks voor een Pumpkin Spice Latte. Eenmaal thuis keken Reina en ik de Halloween special van Pretty Little Liars. ’s Avonds heb ik aan een blog post gewerkt over mijn wegwerpcamera’s.

5. Donderdag

Donderdag 23 oktober 2014:
De hele ochtend heb ik in mijn pyjama beneden gechillt tot ik me moest klaarmaken voor weer een afspraak op het gemeentehuis. Toen ik aan het wachten was tot ik aan de beurt was werd Monsters Inc. gedraaid op Disney tv, ik heb me dus prima vermaakt in de wachtruimte hahah. Na de afspraak op het gemeentehuis ben ik doorgefietst naar de stad. Ik moest een nieuwe facewash hebben en heb gelijk de nieuwe CosmoGirl meegenomen. Eenmaal thuis had ik warme chocolademelk gemaakt met Pumkpin Spice kruiden er in, echt een aanrader! Ondertussen las ik wat in de nieuwe CosmoGirl. Aan het eind van de middag besloot ik Frozen te gaan kijken. Volgens mij ben ik echt de laatste persoon op aarde die deze film nog moest zien, het werd dus hoog tijd om deze eens te kijken. Ik vond het echt een hele leuke film, vooral het rendier Sven vond ik leuk! ’s Avonds was het tijd voor Expeditie Robinson. Dit is het eerste seizoen wat ik volg omdat Kay van Valerius hier aan mee doet. Ik ben dan ook zeker #TeamGeel aka #TeamKay!

6. Vrijdag

Vrijdag 24 oktober 2015:
Ik had op de planning staan om heel lang uit te slapen, helaas werd ik al redelijk vroeg wakker en besloot nog een tijdje beneden op de bank te chillen. That 70’s Show was op TV dus ik heb me prima vermaakt. Ook kreeg ik die ochtend een mailtje van het Schildpadden Centrum in Alphen Aan Den Rijn. Het gaat prima met mijn schildpad Valerius. Hij eet goed, zwemt lekker rond en zit lekker lang onder de warmtelamp. Als het goed is word hij zondagavond uit quarantaine gehaald. ’s Middags fietste ik naar Suzanne waarna we samen met de auto Jannieke op zouden halen en door gingen naar Zwolle. Suzanne ging verhuizen naar een nieuwe studentenkamer en Jannieke en ik zouden haar helpen verven. We hadden zoveel dingen mee dat we wel drie keer op en neer moesten naar bijna de bovenste verdieping. Ondertussen wisselden we steeds om want iemand moest ook bij de auto blijven met alle spullen. We hebben van vijf tot acht geverfd en hadden toen bijna alle muren klaar. Onder het verven hebben we keihard meegezongen met de muziek die Suzanne geregeld had. Je kon het aan de andere kant van de gang nog horen hahah! Suzanne heeft echt een super mooie studentenkamer inclusief ramen vanaf de grond tot aan het plafond die helemaal open kunnen. Haar uitzicht is vooral ’s avonds mooi, je kan over een groot deel van de stad heen kijken en overal zie je kleine lampjes branden. Om acht uur moesten we weer weg en zijn we naar huis gegaan. Toen ik weer thuis was ben ik gaan douchen en heb ik nog een paar YouTube filmpjes gekeken.

7. Zaterdag

Zaterdag 25 oktober 2014:
Ik werd wakker met heel goed nieuws, Primark komt naar Zwolle! Eindelijk een Primark heel dicht in de buurt! Wanneer die precies open gaat is nog niet duidelijk, maar het is in ieder geval bevestigd. Zwolle heeft sinds kort ook een grote Bershka en een US Candles winkel. Ook komt er binnenkort een grote Zara in de binnenstad, zo word Zwolle nog eens leuk. Ik besloot mijn Ugg’s weer eens uit de kast te halen want het begint nu steeds kouder te worden. Samen met mijn moeder ging ik nog even de stad in om wat dingen te kopen. In de stad hadden we allebei een frozen yoghurt genomen, ik had er één met perzik, echt een aanrader want het was zo lekker! Aan het eind van de middag verfde ik mijn nagels in een gouden kleur van H&M. Ondanks dat goud best wel een opvallende kleur is vind ik ze niet eens zo heel erg opvallend. ’s Avonds deed ik een masker op van Botanica Choice met kokos geur. Dit is één van mijn favoriete maskers, hij werkt goed, is verzorgend en ruikt ook nog eens super lekker.

Dit was mijn ‘A Week In My Life #04’ al weer. Hopelijk vonden jullie het leuk om weer een kijkje in mijn leven te krijgen. Ik heb alweer een paar leuke dingen op de planning staan voor de komende weken, dus als je daar naar benieuwd bent moet je zeker mijn blog in de gaten houden. :)

xox
Anneleen

8 gedachtes over “A Week In My Life #04

  1. Heel leuk om zo eens een overzichtje te zien! :-) Zaten ook leuke foto’s tussen! :D
    Frozen was inderdaad een leuke film! Ik vond Sven en Olaf heel erg leuk! Hun interactie met elkaar was natuurlijk al helemaal geweldig!

Geef een reactie

