Roomtour #02

Banner

Een paar maanden geleden heb ik al eens een roomtour gedaan, vandaag heb ik een update voor jullie! Doordat mijn schildpad Valerius nu naar de schildpadden opvang in Alphen Aan Den Rijn is had ik ineens een hele ruimte op een kast over. Dit heb ik nu dus veranderd samen met nog een paar kleine dingentjes. Ben je benieuwd? Kijk dan snel verder! :)

Als je mijn kamer in loopt vind je aan de rechterkant twee grote witte kasten van Ikea. Op de eerste kast stond mijn schildpad altijd, maar nu heb ik er een soort “beauty hoekje” van gemaakt. Er staat een lampje van Ikea op omdat die hoek van mijn kamer vaak erg donker is.

1

Naast het lampje staat een fotolijstje van Xenos met een mooie foto van mijn schildpad Valerius er in, zo is die er toch nog een beetje bij. Naast het lampje staat een vierkant kistje. Dit was eigenlijk een thee doos van de Xenos, maar ik gebruik heb als sieradenkistje. De bovenkant heb ik blauw geverfd, aangezien hier heel groot ‘tea’ op stond en blauw mooi bij mijn kamer past. Op dit sieradenkistje vind je mijn Tangle Teezer, die ik elke dag gebruik.

3

Naast het sieradenkistje heb ik drie bakjes staan met make up. De zilveren bakjes zijn kaarsenhouders van Ikea. Hier heb ik gouden decoratie stenen in gedaan op de bodem. Het zwarte bakje is een kwastenhouder van ELF. In deze bakjes heb ik mijn meest gebruikte make up zitten. Ook staan er nog vijf flesjes parfum bij, die ik op dit moment het meeste draag.

2

Op de andere kast staan mijn body mists van Victoria’s Secret en Hollister. De twee ronde schaaltjes komen van Ikea, ik heb alleen de onderkant blauw geverfd omdat ik dat leuker vond staan in mijn kamer. In deze bakjes heb ik mijn Maybelline Baby Lips en mijn armbandjes en ringetjes die ik het meeste draag. Het dienblad met het fotolijstje heb ik wat aangepast. Zo liggen er nu ook gouden decoratie steentjes bij en heb ik een paar andere kaarsen er op gezet. Voor het dienblad staan mijn lipscrubs en mijn EOS lipbalm. Ook liggen er nog drie kettingen die ik het meeste draag.

4

Naast de kasten heb ik een bak met magazine’s staan en het boek ‘De Blog Bijbel’. Achter de bak staat nog een tijdschrift houder, hier in zitten verschillende tijdschriften zoals de Vogue, Cosmopolitan en een paar Engelse en Amerikaanse muziek tijdschriften. Op de grond heb ik mijn vier meest gebruikte tassen staan zoals mijn tasjes van Primark, mijn neppe Louis Vuitton tas en mijn aztec rugzak van Claire’s.

5

Naast mijn bed heb ik een tafeltje met de Tower Bridge erop van de Xenos. Hier op ligt mijn fotoalbum van Valerius. Naast het fotoalbum zit een grote knuffel beer van Ikea en een knuffel aapje van V&D.

6

Mijn vensterbank loopt door tot het einde van de muur, hierdoor heb ik dus nog een klein stukje vensterbank in een hoekje. Hier heb ik een lege fles Jack Daniel’s op gezet met een paar takken decoratie bloemen van Ikea er in. Naast de Jack Daniel’s fles staat een grote geurkaars met een heerlijke geur van gebakken koekjes. Ook staat er een roze flamingo bij, omdat ik deze wel mooi bij de decoratie bloemen vond passen.

7

Op de andere kant van mijn vensterbank staat een fotolijstje met mijn favoriete foto van Valerius en mij. Dit lijstje heb ik ook in een make over gegooid met verf, washi tape, stickers, lint, een label en een decoratie letter. Naast het fotolijstje staat een kaarsenhouder met huisjes. Aan de buitenkant is deze zwart en aan de binnenkant goud. Dit geeft een extra leuk effect als de kaarsjes branden. Op mijn bed staan drie kussentjes, één blauwe en twee met een print van Londen. Ook heb ik mijn knuffel van beertje Paddington op mijn bedrand gezet. Het grijze kleedje met zwarte sterren wat op mijn bed ligt komt ook van Xenos en is super zacht! Ideaal voor de koude winterdagen die er straks weer aan komen.

8

Naast mijn bed aan de linkerkant heb ik nog twee oude kussens en een groot blauw kleed staan. Zo schuift de kist die er naast staat niet tegen mijn bed aan. De kist met de Union Jack erop heb ik uit een Duitse woonwinkel. Hierop ligt een shirt van Brandy & Melville, het boek ‘Love & Misadventure’ van Lang Leav en mijn Beats koptelefoon.

9

Naast deze kist staat mijn inklap bureau van Ikea. Hier is niet zo gek veel veranderd behalve het lampje. Eerst stond hier hetzelfde lampje in het zwart, nu in het metallic blauw. Ook zit ik hier altijd aan mijn laptop.

11

Boven mijn bureau hangt een balk met fotolijstjes waarin ik nieuwe foto’s heb gedaan. Daarboven hangt nog een kastje met al mijn CD’s. Ook heb ik de badeendjes van BUD een plank omhoog gedaan en in de onderste plank liggen nu mijn twee drumstokjes die ik van Rick (de drummer van Jett Rebel) heb gekregen. Bovenop het kastje heb ik een paar dingen weg gehaald om het wat rustiger te laten ogen.

10

Naast mijn bureau staat nog altijd een tas van American Apparel met andere tasjes van leuke winkels er in. Ik heb ze allemaal uitgezocht en zeker de helft weggegooid. Onder deze grote tas met tasjes staat een zwarte schoenendoos waar ik een paar sloffen in heb zitten zodat niet mijn hele vloer bezaaid is met verschillende soorten sloffen.

12

En als laatste nog even een foto hoe mijn kamer eruit ziet in het donker. Ik heb nog altijd de kerstlichtjes om mijn bed rand omdat ik dit gewoon een super schattig effect vind hebben. Ik ben ook nog lang niet van plan ze weg te doen hahah.

14

Hopelijk vonden jullie deze update van mijn roomtour leuk! :)

Wat is jullie favoriete item uit jullie kamer?

xox
Anneleen

4 gedachtes over “Roomtour #02

  1. Wat een super gezellige kamer heb je! Ik vond de foto van Valerio erg mooi. Zo is ie toch nog een beetje bij je :) En de takken met decoratiebloemen van de IKEA, wauw! Erg leuk!

    Liefs

Geef een reactie

