Gosh Velvet Touch Lipstick 159 Boheme

banner

Een tijdje geleden werden er nieuwe lipstick kleuren aan het assortiment van Gosh toegevoegd. Ik had al een aantal reviews gelezen en was wel erg benieuwd naar de donkere kleur ‘Boheme’. Na een aantal keer hem misgelopen te zijn heb ik hem nu eindelijk in mijn bezit! Een ideale kleur voor het najaar en de winter.

Dit is mijn eerste lipstick van het merk Gosh en tot nu toe bevalt het merk me prima. De verpakking vind ik erg mooi en hoewel het behoorlijk simpel is, oogt het toch een beetje luxe. De onderkant en bovenkant is mat zwart met in het midden een glanzende rand waar het merk in zit gedrukt. Op de onderkant is een sticker in dezelfde kleur als de lipstick geplakt met de nodige informatie. Zo gaat het om een lipstick uit de ‘Velvet Touch’ lijn in de kleur ‘159 Boheme’. Kortom het ziet er simpel en strak uit maar toch geeft het mij een “classy” gevoel.

1

De kleur vind ik werkelijk waar prachtig! Het is een ultieme najaarskleur! Toch oogt de lipstick in de verpakking donkerder dan dat die in werkelijkheid is. In de verpakking ziet die eruit als een donker paarse kleur met een roze ondertoon. Ik was een beetje bang om deze voor het eerst te dragen, aangezien ik normaal alleen maar roze kleurtjes draag, maar het viel eigenlijk heel erg mee. Je kan de kleur goed opbouwen. Zo kun je er een subtiele donkere lip look mee creëren, maar wil je voor wat heftiger dan is deze lipstick ook prima geschikt.

2

Over de swatch was ik ook erg te spreken. Het pigment is goed en geeft een goede kleur af. De lipstick gleed makkelijk over de rug van mijn hand. Helaas bleek dit op mijn lippen niet zo te zijn. De lipstick was erg stroef en ik had moeite met een mooie lijn te krijgen terwijl ik dit met andere lipsticks nooit heb. Gelukkig kan een lip penseel hier een prima uitkomst voor zijn.

3

Al met al vind ik dit een prachtige lipstick. Jammer dat de lipstick op mijn lippen wat stroever aan brengt maar daar laat ik mij niet door weerhouden. Ben je op zoek naar een mooie lipstick voor in het najaar, check dan zeker eens de ‘159 Boheme’ van Gosh! :)

Gosh is te koop in geselecteerde Kruidvat filialen. Deze ‘Velvet Touch’ lipstick kost € 9,49.

xox
Anneleen

Geef een reactie

